Prośba o analize logów

Prośba o analize logów

Postprzez tuls1987 » 2016-11-22, 13:35

Witam,

Zakupiłem w sobotę to co w opisie (2.7 BIT, 2002r, avant, tiptronic,quattro) . Nie miałem kompa i wiem że leje się olej.
Wczoraj miałem chwilę i wiem że na pewno:
klawiatura od strony kierowcy puściła i tamtędy się leje
chyba na wałkach od rozrządu puściły uszczelnienia (mam w jednym miejscu pękniętą osłonę i widać na niej olej)
nie wiem co jeszcze, czekam na termin u mechanika.

Czy mógłby ktoś ocenić logi które niedawno zrobiłem, mam wrażenie że jedno to rozjechany rozrząd, nie wiem co to jest ten Cam Ctrl OFF lub ON.
Powoli się uczę tego logowania - rozumiem że 90 to rozrząd a 93 to co to jest??

http://vaglog.pl/log-090_093_16D5dSW.html
http://vaglog.pl/log-090_093_Oy77I4.html


Druga sprawa to turbiny, niby zadane przez kompa ma dobre tylko późno wstaje - jaka może być tego przyczyna ??
http://vaglog.pl/log-115_118_f055iiS.html
http://vaglog.pl/log-115_118_ojvmz.html

Będę wdzięczny za ocenę, bo nie wiem czy jak ogarnę uszczelnienie i wymianę rozrządu to jeszcze coś ogarniać w nim bo nie ukrywam że jak już będzie rozebrany to wole trochę $$ dorzucić i mieć chwilowy spokój ;] ;]
tuls1987
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2016-11-22, 12:48
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 AJK 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Gac

Re: Prośba o analize logów

Postprzez bendzji » 2016-11-22, 15:07

090+093 to ustawienie rozrządu i praca nastawników wałków dolotowych ( zmienne fazy rozrządu)

U ciebie rozrząd do poprawy (-11 i -4 ) łącznie ze sprawdzeniem ustawienia łańcucha ( skoro pokrywy do uszczelnienia i tak będą ściągane )

Praca nastawników ok - przy cam Ctrl on powinno skoczyć na 20-23 i tak u Ciebie działa.
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Prośba o analize logów

Postprzez tuls1987 » 2016-11-22, 16:07

Ok. Dzięki za odp.

Mam nadzieję, że mechanik ogarnie mi te łańcuszki. Rozumiem że ma sprawdzić czy sam łańcuszek nie jest wyciągnięty czy czy jest w dobrej pozycji ?

A możesz mi coś podpowiedzieć z Turbo czy jest ok jak tak późno wstają ? Tak ma być czy coś do dupy jest ?
tuls1987
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2016-11-22, 12:48
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 AJK 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Gac

Re: Prośba o analize logów

Postprzez bendzji » 2016-11-22, 21:16

niestety trudno coś powiedzieć , w sumie koło 2000 obrotów już pompują ale czemu load jest 0% na jakim biegu robiony log?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Prośba o analize logów

Postprzez tuls1987 » 2016-11-23, 08:01

na 3 zablokowanej na na trybie "recznym" i but do odcięcia LPG... od 2500tys chwyciłem kiere w dwie ręce bo zaczęło powoli być czuć.

Orientujesz się może czy ktoś w okolicach Skoczów, Bielko-Biała ogarnia jakoś te silniki żeby sprawdzić co tak naprawdę kupiłem ??

Ogółem raz na tydzień jeżdże do wrocka, potrzebowałbym tylko żeby ktoś zerknął i ocenił doświadczonym okiem co na tak a co poprawić ;]
tuls1987
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2016-11-22, 12:48
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 AJK 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Gac

Re: Prośba o analize logów

Postprzez bendzji » 2016-11-23, 09:20

musiałbyś sprawdzić N75 i trójnik przepustnicy na pewno też

tu masz full info o twoim silniku: https://www.ibiblio.org/tkan/audi/2.7Bi ... fStudy.pdf
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Prośba o analize logów

Postprzez tuls1987 » 2016-11-23, 22:36

ok dzięki bardzo za pomoc. zabieram się za lekturę ;]
tuls1987
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2016-11-22, 12:48
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 AJK 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Gac


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości