Przegub czy skrzynia?

Re: Przegub czy skrzynia?

Postprzez bumilka » 2016-01-08, 22:35

Nie mam pojęcia czy było coś robione. Na pewno nie za mojej kadencji. Jak go kupiłem to zmieniałem oslony tych przegubów i wszystko pasowało(może oslony są takie same). To ładnie tam ktoś namieszal, ciekawe czym jeszcze mnie zaskoczy? :o Ale szczerze wątpię żeby ktoś robił takie przeróbki np z braku przegubu lub poloski

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
bumilka
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 2015-05-30, 21:23
Lokalizacja: Szczecin
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Maciek

Re: Przegub czy skrzynia?

Postprzez bendzji » 2016-01-08, 23:15

to może po prostu jest bałagan w katalogach zamienników ;)
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Przegub czy skrzynia?

Postprzez bumilka » 2016-01-12, 19:59

Dziś trochę potestowałem, i niestety to nie przegub :-(
co teraz proponujecie sprawdzić? wszystko dzieje się na 5 i czasami na 4 biegu, nie pozostaje chyba jak odwiedzić ogarniętego gościa od skrzyń i szeroko otworzyć przed nim portfel <wnerw>
bumilka
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 2015-05-30, 21:23
Lokalizacja: Szczecin
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Maciek

Re: Przegub czy skrzynia?

Postprzez bumilka » 2016-01-15, 08:37

Pierwszy fachowiec stwierdził 2 możliwości
1. Sterownik blokady konwertera
2. Sam kowerter do wymiany
zaproponował pierw wymianę sterownika a jak nie pomoże i zdecyduje się na konwerter to zwraca kasę za sterownik.
Oczywiście rozbieżność między opcja 1 a 2 spora

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
bumilka
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 2015-05-30, 21:23
Lokalizacja: Szczecin
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Maciek

Re: Przegub czy skrzynia?

Postprzez bendzji » 2016-01-15, 08:55

Nie chodzi przypadkiem o zawór sterujący czy ma zamiar cały sterownik hydrauliczny przełożyć?

Plusem tego jest to że można to na aucie zrobić po zdjęciu miski.
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Przegub czy skrzynia?

Postprzez bumilka » 2016-01-15, 08:58

bendzji napisał(a):Nie chodzi przypadkiem o zawór sterujący czy ma zamiar cały sterownik hydrauliczny przełożyć?

Plusem tego jest to że można to na aucie zrobić po zdjęciu miski.

Tak chodzi o sam zawor sorry za błąd. Jest to plus ale i tak krzyknął 800 plus cześć

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
bumilka
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 2015-05-30, 21:23
Lokalizacja: Szczecin
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Maciek

Re: Przegub czy skrzynia?

Postprzez bendzji » 2016-01-15, 09:06

W cenie roboty jest czyszczenie całego sterownika itd.?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Przegub czy skrzynia?

Postprzez bumilka » 2016-01-15, 09:15

Tego to nie wiem. Jest napisane tak "kontrola układu sterującego i wymiana zaworu blokady konwertera"

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
bumilka
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 2015-05-30, 21:23
Lokalizacja: Szczecin
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Maciek

Poprzednia strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości