Przekładka 1.9 tdi do quattro

Przekładka 1.9 tdi do quattro

Postprzez Pedrowski » 2021-03-04, 23:11

Hej wszystkim mam takie pytanko, mianowicie kiedyś na jakimś forum widziałem audi a6 c5 z silnikiem 1.9 w quattro i teraz przeszło mi przez myśl czy nie spróbować zrobić takiej przekładki... I tutaj potrzebuję Waszej pomocy :) Gdyż ma kilka pytań: (jestem zielony więc proszę o wyrozumiałość)

1. Do jakiego auta najlepiej będzie przełożyć ten silnik Diesel? Benzyna? Manual? Automat? Czy może to nie ma różnicy?
2. Jaki może być ogólny koszt takiej usługi?
3. Co Wy myślicie o tym?
4. Może macie jakieś namiary na kogoś kto się tym zajmuje?

z innej beczki

5. Czy pamięć foteli można dodać/zamontować do auta które wcześniej go nie miało?

Proszę jeszcze raz o wyrozumiałość jeżeli dla Was te pytania są głupie jak mówiłem wcześniej jestem zielony :)

Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)
Pedrowski
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2021-03-04, 23:01
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AJM 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1998
Imię: Piotr

Re: Przekładka 1.9 tdi do quattro

Postprzez kowal51 » 2021-03-08, 20:15

Pedrowski napisał(a):1. Do jakiego auta najlepiej będzie przełożyć ten silnik Diesel? Benzyna? Manual? Automat?


Trochę informacji :arrow: 2-5tdi-ake-na-1-9-awx-t5590.html?hilit=swap#p74130
Koniecznie nadwozie w którym jest Quattro ( w oście jest inna płyta podłogowa, tylne zawieszenie)
Pedrowski napisał(a):2. Jaki może być ogólny koszt takiej usługi?
3. Co Wy myślicie o tym?

Moim skromnym zdaniem zbyt droga "przyjemność" ( koszty zakupu, robocizny).

Pedrowski napisał(a):5. Czy pamięć foteli można dodać/zamontować do auta które wcześniej go nie miało?

Wszystko (no może prawie) można, kwestia ceny/ kosztów. Jeżeli już masz elektrykę foteli to i tak musiałbyś np. wymienić wszystkie silniki w fotelach
temat :arrow: pamiec-foteli-schemat-oraz-grzanie-kanapy-t3097.html#p61623 a to tylko początek.
Avatar użytkownika