przez mateusz_918 » 2017-03-29, 20:48
zaworek n75 i węzyki jego do sprawdzenia drożność i stan czy nie ma dziur nie jestem pewny, ale wydaje mi się ze gdyby była dziurka w węzyku byłby inny błąd więc sprawdż czy się nie zatkał , jak już misa od skrzyni była odkręcona to obowiązkowo trzeba było zmierzyć opornośc elektrozaworów wyczyścić sterownik, olej jaki wlałeś, po takim zabiegu na raz nie uzupełnisz stanu oleju w skrzyni. jeśli chodzi o tryb awaryjny to pierwsze penetrant do styków wypsikać złacza sprawdzić stan kabli, jesli nie to, to miska olejowa skrzyni odkręć i płyta sterująca do sprawdzenia elektrozawory itd. znajomy serwisant ASB polecił mi jak miałem problem z trybem awaryjnym szukac przyczyny w elektro zaworze na płycie ASb odpowiedzialnego za regulowanie cisnienia oleju, ale przyczyn może byc wiele.
błędów się nie kasuje w czasie jazdy jest odpowiednia kolejność, bo możesz skasować błąd, błąd nadal bedzie a program może go nie widzieć