Regeneracja zacisku

Regeneracja zacisku

Postprzez endriu_op » 2015-04-27, 21:08

koledzy krótkie pytanie, czy taki tłoczek nadaje się do dalszej eksploatacji czy kupować nowy??
Obrazek Obrazek
podczas montażu niby zregenerowanych zacisków zaczął uciekać płyn hamulcowy spod uszczelki tłoczka. Postanowiłem rozebrać zacisk i zregenerować samemu, tylko nie wiem czy te wżery na tłoczku są duże czy spokojnie można taki zakładać?
Temat z moją SKARBONKĄ
Avatar użytkownika
endriu_op
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2013-11-03, 22:41
Lokalizacja: Opole
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Andrzej

Re: Regeneracja zacisku

Postprzez Piotruś » 2015-04-29, 08:02

Endriu_op, markowe tłoczki kosztują niewiele. Moim zdaniem na Twoich zdjęciach pokazałeś złom, który już dawno winien być wymieniony. Po mojemu decyzja może być tylko jedna. Bezwarunkowa wymiana tłoczków i wszystkich elementów gumowych oraz porządne, dedykowane smarowidło Twoim przyjacielem.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Regeneracja zacisku

Postprzez endriu_op » 2015-06-04, 14:52

Temat trochę stary ale napiszę tylko że zrobiłem jak radziłeś, nowe tłoczno plus gumki i smarowidlo, dzięki za radę pozdro
Temat z moją SKARBONKĄ
Avatar użytkownika
endriu_op
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2013-11-03, 22:41
Lokalizacja: Opole
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Andrzej


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość