Pytanie przyszło na PW ale z oczywistych względów odpowiem tutaj :
p3m napisał(a):mam pytanko może będzie się orientował i bedziesz mógł mi pomóc.
Zmieniłem całe zawieszenie przednie w Audi a6 c6 2.7 quattro. ( Górne wahacze, dolne przednie wahacze, tuleje tylnich dolnych wahaczy, gumy stabilizatora)
chce podjechać na geometrie. W gdańsku jest kilka warsztatów..
Chciałem zapytać czy może się orientujesz czy w Audi robi się zbieżnośc i geometrie pod obciązeniem ( tak było w moim BMW które miałem wcześniej) ewentualnie jakie powinny być parametry tego obciązenia.
Masz może informację co w tej kwestii mówi producent
Metody z minionej epoki (np. PF125p lub PF126p) rzeczywiście stosuje się już tylko w takich wynalazkach jak opel i bmw.
Audi ustawia się "na pusto" bez kłopotliwego "załadunku" ciężkich jak cholera odważników.
PS:
Przy okazji kolejny raz uprzejmie proszę by WSZYSTKIE PYTANIA TECHNICZNE zadawać WYŁĄCZNIE NA FORUM PUBLICZNYM, bo od tego jest i w tym celu zostało stworzone.
Ja naprawdę nie mam czasu (ani specjalnej ochoty) na prywatną korespondencję techniczną (chyba że z 23 do 28-letnią laską bez zahamowań, to chętnie zrobię wyjątek) .