S4 B5 vs S8 D2. Za i przeciw.

Może masz lub miałeś pojazd inny niż Audi, którym chciałbyś się podzielić wiedza na jego temat ?

S4 B5 vs S8 D2. Za i przeciw.

Postprzez Mad_MAX » 2013-08-18, 08:52

Heyo

Proszę was o porady i nakierowanie w zakupie (załóżmy, że znajomy mnie prosił).

S4 B5 czy S8 D2 przed liftem.

Budżet , tak skromny , w granicach 15 tysięcy złotych , na sam zakup auta , reszta w skarpetce na początek.

Skrzynie takie same czyli tiptronic , więc , tutaj jest podobnie odnośnie awaryjności.

S4 to dwie turbiny , które zapewne w takim egzemplarzu nie będą już pierwszej świeżości hehe :)

S8 to po prostu waleń V8 , za bardzo nie ma się co tam wydarzyć.

Odnośnie kosztów utrzymania , to chyba S4 będzie jednak tańsze w utrzymaniu.

Proszę o wasze porady :)

Z góry dziękuję :)
Avatar użytkownika
Mad_MAX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 391
Dołączył(a): 2013-05-30, 17:18
Lokalizacja: Kraków
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.5 V6 Duratec 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1995
Imię: Iwo

Postprzez Mad_MAX » 2013-08-18, 12:10

adamze27 napisał(a):za 15 tys,aby to przypominało S8??chyba raczej A8 z początku produkcjii :mrgreen:


Don`t worry , jak już będę wiedział co , to znajdę :)
Avatar użytkownika
Mad_MAX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 391
Dołączył(a): 2013-05-30, 17:18
Lokalizacja: Kraków
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.5 V6 Duratec 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1995
Imię: Iwo

Postprzez Rubio » 2013-08-18, 12:10

Iwo pokaż mi S4 B5 z tipem za 15 tyś :?:
Rubio
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 138
Dołączył(a): 2013-06-07, 11:09
Lokalizacja: Kraków
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 APR 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1999
Imię: Dawid

Postprzez Mad_MAX » 2013-08-18, 12:15

http://otomoto.pl/audi-s4-b5-avant-99r- ... 62263.html

dwójka w tą czy w tą to już nie różnica :) Chodzi mi ogólnie , że w miarę w takich pieniądzach.

Pewnie , że najlepiej to kupić najdroższą i git , ale pewność jest w takim samym stopniu tu i tu , dopóki nie sprawdzisz to nie będziesz wiedział z czym masz do czynienia.

Zdaję sobie sprawę , że nie będą to idealne auta , ale sukcesywnie można poprawić/ponaprawiać.

Dlatego proszę, nie przejmujcie się tak bardzo tym budżetem :) +/- 2 tysiące się znajdzie w razie W hehehe.
Avatar użytkownika
Mad_MAX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 391
Dołączył(a): 2013-05-30, 17:18
Lokalizacja: Kraków
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.5 V6 Duratec 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1995
Imię: Iwo

Postprzez Rubio » 2013-08-18, 12:22

To jest 2900zł więcej :mrgreen: i po drugie manual :-D
Dwa różne auta i oba chciałbym mieć.
Rubio
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 138
Dołączył(a): 2013-06-07, 11:09
Lokalizacja: Kraków
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 APR 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1999
Imię: Dawid

Postprzez Mad_MAX » 2013-08-18, 12:29

Oj to było po prostu dla przykładu , a z ceną to wiadomo , że to wyjściowa i zawsze się coś zbije. Co nie zmienia faktu , że ta całkiem ładna hehe :) No i turbinki kuszą , oj kuszą hehehe :)

Poradzę sobie z ceną i sprawdzeniem auta , chodzi mi bardziej o nakierowanie , opinię.
Avatar użytkownika
Mad_MAX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 391
Dołączył(a): 2013-05-30, 17:18
Lokalizacja: Kraków
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.5 V6 Duratec 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1995
Imię: Iwo

Postprzez Mad_MAX » 2013-08-18, 12:46

V8 to V8 :P Ale wcześniej nie miałem styczności z turbem , więc może najwyższy czas spróbować ??

No jak by padło na S4 to na pewno bym nie wytrzymał długo na serii :)

Ciągnie mnie do "luksusu" , a z drugiej strony dalej mam zapędy małolata co lubi sobie pośmigać , wręcz uwielbiam to hehehe :)
Avatar użytkownika
Mad_MAX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 391
Dołączył(a): 2013-05-30, 17:18
Lokalizacja: Kraków
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.5 V6 Duratec 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1995
Imię: Iwo

Postprzez Greg » 2013-08-18, 14:59

Bałbym się trochę zakupu S8, ze w razie jakiejś grubszej awarii przyjdzie wyjąć więcej niż zapłaciłem za auto. A tak się może zdarzyć. I koszty eksploatacji wyższe. Popytaj Olka, miał S8 chyba po kanclerzu sądząc po wyposażeniu he, he
S4 to bardziej sensowny zakup mi się wydaje, jest Fun z jazdy a jednocześnie raczej akceptowalne koszty utrzymania. A masz zamiar wrzucac gaz?
Obrazek
Avatar użytkownika
Greg
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 423
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:53
Lokalizacja: Włoszczowa
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1999

Postprzez Przemcio » 2013-08-18, 19:06

Pamiętam jak olo narzekał że S8 to pijaczka :-P Jakby nie było A czy S wziąłbym 8 ;) S4 to zabawka do modów i zawesze bedzie mało a w A8 gajerek cygaro i człowiek zaraz inaczej się czuje :-P
ni ma podpisu
Avatar użytkownika
Przemcio
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 855
Dołączył(a): 2013-06-01, 11:28
Lokalizacja: Waldsee/ Deutschland
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: INNY
Napęd: RWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2012

Postprzez Piotruś » 2013-08-18, 19:48

Przepraszam za krnąbrność i upór ale za kwotę rzędu 13 - 17 tysi. PLN jak rozważałbym wybór pomiędzy Golfem IV, Octavią I lub ostatecznie Passatem B5 (ale sprzed liftu żeby zbyt ściorany nie był) - naturalnie z silnikami 1,9TDi lub w ostatecznej ostateczności 1,8 noPB ... .
Chodzi tylko o to, że w razie draki koszt ewentualnej naprawy nie przerośnie wartości całego samochodu, o co w przypadku zarówno S4 jak i S/A 8 będzie niezwykle łatwo. O niepotrzebnie wysokich kosztach codziennej eksploatacji nie wspominam ... .
Radzę też dobrze zakodować wszystkim napaleńcom ;-) , że dopatrywanie się jakichkolwiek analogii serwisowych pomiędzy modelami "A" a modelami "S" nie znajduje praktycznie żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości (te auta łączy tylko podobna linia karoserii).

Mad_MAX, jeśli potrzebujesz silnych wrażeń to kup sobie takie S4/S8 - nie patrzę Ci w kieszeń ale gdy już rozbijesz ostatnią świnkę na koszty drobnych napraw eksploatacyjnych - Małżonka zapewni Ci takie emocje, których nigdy nie zapomnisz :mrgreen: .... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Postprzez Lechu » 2013-08-18, 20:10

Mad_MAX, rozważałem poszukiwanie S6 C4 i pogadałem sobie z właścicielami.
Wychodzi tak, ze S to S i wydatki też są S. W przypadku S6 C4 koszty wychodzą drożej jak utrzymanie A8. A odnośnie tip-a to modele 8 mają inne tipy . (przynajmniej tak mi mechanik od skrzyń powiedział) .
poza tym dwa przedstawione modele to są auta innej klasy. To zależy co oczekuję kolega.
Mało tego, za 15 tys S8 to raczej przystanek znajdziesz bądź auto wymagające sporych inwestycji.
Tj adamze27, zauważył jedynie A8 z początku produkcji.
Sam rozważam po cichu pierwsze A8 z tipem 4 biegowym .
Avatar użytkownika
Lechu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 495
Dołączył(a): 2013-05-30, 21:06
Lokalizacja: 127.0.0.1
Model: Nie mam
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 AUW 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2001

Postprzez Mad_MAX » 2013-08-19, 14:48

Piotruś ma zakaz wstępu hehehehee :) :mrgreen: :mrgreen:

A tak poważnie to padło na S4 B5 :) Teraz trzeba znaleźć w miarę sensowny egzemplarz :)
Avatar użytkownika
Mad_MAX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 391
Dołączył(a): 2013-05-30, 17:18
Lokalizacja: Kraków
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.5 V6 Duratec 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1995
Imię: Iwo

Postprzez Mad_MAX » 2013-08-19, 15:10

No i już się znalazł :)

Znajomy sprzedaje :

http://allegro.pl/audi-s4-b5-avant-2-7- ... 62246.html
Avatar użytkownika
Mad_MAX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 391
Dołączył(a): 2013-05-30, 17:18
Lokalizacja: Kraków
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.5 V6 Duratec 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1995
Imię: Iwo

Postprzez Mona » 2013-08-19, 15:25

no to na najbliższym spocie widzimy Cie w S4?:P
Avatar użytkownika
Mona
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 541
Dołączył(a): 2013-06-03, 22:52
Lokalizacja: Kraków
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Monika

Postprzez Mad_MAX » 2013-08-19, 15:36

Taaa , dzisiaj od razu heheehe :)
Avatar użytkownika
Mad_MAX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 391
Dołączył(a): 2013-05-30, 17:18
Lokalizacja: Kraków
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.5 V6 Duratec 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1995
Imię: Iwo

Następna strona

Powrót do Pozostałe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości