Witam,
Padła przepustnica na kolektorze ssącym, wymieniłem na nową nie orginalną. Ciągle wyskakuje check engine, po podpięciu komputera jest dokładny opis błędu. Kasuje błąd, check znika, po 2 lub 3 odpaleniu auta pojawia się znowu. Potrzebna jest adaptacja? Czy to wina nieorginalnej przepustnicy?
Błąd z vcds:
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BLB.clb
Oznaczenie elementu SW: 03G 906 016 HS HW: 028 101 255 7
Komponent: R4 2,0L EDC G000SG 9673
Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny:
Kodowanie: 0000072
Kod serwisu: WSC 37222 142 84981
VCID: 7BF542EB3AE5695E5F-802E
Znaleziono 1 błąd:
012547 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157)
P3103 - 000 - Uszkodzenie - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 12
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 294351 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2020.11.28
Czas: 17:50:01
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 882 /min
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 11.40 V
Bity binarnie: 00101100
Moment obrotowy: 161.0 Nm
Moment obrotowy: 0.0 Nm
Kody gotowości: 1 1 0 0 0