jak stoje na swiatlach i mam bieg D trzesie autem jak wrzucam N przestaje trząść bardzo szarpie na drugim biegu jak jest zimny silnik.
Do tego miejsca (na odległość) równie dobrze możemy podejrzewać uszkodzenie układu wtryskowego.
Wiadomo też, że zawsze i wszystko może się popsuć, jednak przebieg rzędu 200 tyś.km. najczęściej nie powoduje żadnych negatywnych skutków na kole dwumasowym i dlatego nie jest to żadne wskazanie.
Gdy odpale auto zeby chwile pochodzilo dochodzą straszne stuki pomiędzy skrzynia a silnikiem ale tylko gdy jest zimny
Na ile jesteś przekonany (jest to sprawdzone), że stuki lokalizują się dokładnie spomiędzy silnika a skrzyni biegów ?
Rzeczywiście uszkodzona/zuzyta dwuamasa ma tendencje do większego hałasowania na zimnym silniku niż na ciepłym (gęsty olej, zmienne obroty biegu jałowego, etc), ale nierównomierny bieg silnika też może generować podobnie nieprzyjemne objawy pomimo całkowitej sprawności układu przeniesienia napędu, w tym dwumasy.
Kilka tysiecy temu wymieniłem filtr i olej to tego pan od automatow mowil ze wyczysci jeszce zaworki. Zaczęło sie wszystko jak zrobilem trase 2 tys km bez gaszenia silnika nastepnego dnia zaczelo cos stukac w skrzyni i trząść autem
W takim razie, reasumując, jeszcze bardzo mocno namawiam Cię na poszerzoną diagnostykę całego zespołu napędowego, czyli zarówno silnika jak i skrzyni biegów. Opisałeś problem starannie i wyczerpująco, ale na odległość żadne wątpliwości nie zostały rozwiane.
Dobry nietendencyjny fachowiec z otwartą głową bez większego kłopotu ustali od czego powinieneś zacząć eliminację podejrzanych podzespołów. Porządna diagnoza (diagnostyka) uchroni Cię przed wydatkami na chybił-trafił, dlatego warto poszukać kogoś naprawdę kompetentnego.
Byłoby fajnie gdybyś wrócił i po naprawie opisał rozwiązanie. Naturalnie na każdym etapie, o ile tylko będzie to możliwe możesz dzielić się i konsultować tutaj wszelkie wątpliwości. Powodzenia