przez draqula007 » 2019-02-15, 00:26
Witam, auto świeżo po wymianie tylnich sprężyn i mój mechanik znalazł przyczynę stukania przy dodawaniu i odejmowaniu gazu. Otóż muszę wymienić podaję numer według Etka 8E0 505 172 A X 8 oba koła i śruby mimośrodowe 8E0 501 387 A plus 8A0 501 385 A oraz N 906 350 01 . To u mnie daje stukanie i jazdę niestety jakbym miał tył strasznie miękki i na zakrętach auto nie jest pewne w prowadzeniu. Jutro zamawiam i wymieniam jak najszybciej . A propos sprężyn to wymieniłem na POSPRINGS .pl na zamówienie,ponieważ po dołożeniu LPG auto całkowicie usiadło tyłem,więc nawet oryginalne niestety nie dawały efektu podniesienia tyłu auta, więc zdecydowałem się na dedykowane do tego modelu. Dołożyłem 100kg i z 14mm średnicy drutu zmieniłem na 16mm po konsultacjach z producentem poznańskim. Zrobili rewelacyjnie,autko wygląda,jeździ rewelacyjnie,poniosło się około 7cm( tyle ja chciałem osiągnąć,ale każdy ma możliwość indywidualnego wzrostu lub obniżenia auta) z tyłu. Polecam,cenowo za komplet na tył zapłaciłem 340 zł + koszt przesyłki, więc przy KBY i normalnych ( bez obciążenia butlą LPG 70l ) za 300 zł + koszt przesyłki. Wybór zależy tylko od Was,ale żadne rozciąganie sprężyn i pitolenie z kasą nie pomoże. To tylko generuje podwójne koszty i stratę czasu na ciągłe wymiany. Pozdrawiam serdecznie i proszę o rozważenie ewentualnych napraw.