chakmen napisał(a):Tak powinieneś się udać do serwisu i sprawdzić czy jesteś objęty tą akcją serwisową. Audi sponsoruje tę wymianę (kulancja) w 90 % czemu nie 100% niemam pojęcia. Masz ten sam miesiąc produkcji co ja także raczej napewno też są u ciebie do wymiany. Niestety ktoś w Audi zamontował złe wałki rozrządu. Jak odpalisz auto to normalnie chodzi? Nie słyszysz stuków przez pierwsze 2 minuty? One są dość ciche. Te silniki na 100% są trefne CRT 000001 do 073951,
CZV 000001 do 003450 jeszcze trzy inne ale tamtych nieznam. Auto stoi w serwisie jak wruci to powiem wiecej.
Czy to jest jakaś oficjalna akcja serwisowa na którą trzeba się powołać, jeśli nie to jak to załatwić pójść i powiedzieć że słyszałem o takiej akcji, i może przy okazji tej akcji wymiany wałków może warto też wymienić łańcuchy jak i napinacze od razu,? ja mogę samochód oddać dopiero za miesiąc bo mam wtedy urlop, wcześniej nie da rady bo nie będę miał czym dojeżdżać do pracy. Masz jakiś link który możesz zapodać odnośnie tego problemu.
Byłem teraz w samochodzie ale oprócz klekotania zaworów i ogólnego szumu silnika to hm nie mogę wyodrębnić jakiś niepokojących stuków ani hałasów ale to tylko moje subiektywne zdanie może jest coś co mi się wydaje normalne a nim nie jest! Podjadę we wtorek do serwisu i dopytam się odnośnie tej akcji i tego problemu.
Aha jeszcze jedno pytanie, czy audi nie powinno wzywać właścicieli danych samochodów z wadliwymi wałkami rozrządu do serwisu celem wymiany takowych na prawidłowe, tak jak to robili np. z aktualizacją oprogramowania emisji spalin? Bo mi się wydaje że powinni.
Edit!!
Właśnie rozmawiałem z serwisem Audi w Krakowie, i mój model A6 na dzień dzisiejszy nie jest objęty akcją wymiany wałków rozrządu, ale poinformowali aby skontaktować się jeszcze raz w późniejszym terminie, być może że taka informacja pojawi się później, na razie mogę spać spokojnie chyba