Witam,
Od niedawna jestem właścicielem A6 C7 z 2012 2.0 TDI 177KM, 86 tyś. mil., manual. Auto sprawdzone w ASO, wymieniony rozrząd (tj. pasek, pompa itd.) Full service- auto sprawne. Proszę mi powiedzieć co się dzieję z tym autem po kilkudziesięciu minutach jazdy tzn. kiedy silnik osiągnie swoją maksymalną temperaturę...No jest masakra, strasznie szarpie przy ruszaniu, najbardziej na półsprzęgle, słychać głośny stukot. Zaznaczam, że występuje to tylko podczas ruszania na rozgrzanym silniku. W późniejszej fazie, podczas zmiany biegów wszystko jest jak najbardziej płynne, nie ma szarpania ani hałasu. W momencie ruszania telepie aż całym autem. Sprzęgło do wymiany czy dwumas? Przeguby wewnętrzne odpadają, bo byłby stukot przy kolejnych zmianach biegów, poduszki? Proszę napiszcie co sądzicie, dzięki
Coś takiego
https://youtu.be/HuATPeLaxoM