[A6 C5 2.5 Avant] Stuknięcie przy hamowaniu

[A6 C5 2.5 Avant] Stuknięcie przy hamowaniu

Postprzez Pitrek85 » 2013-08-01, 18:37

Witam,
Mam mały problemik, mianowicie podczas hamowanie od czasu do czasu można usłyszeć stuknięcie w lewym przednim kole. Jestem umówiony w środę z mechanikiem na sprawdzenie tego, ale nie daje mi to spokoju i chciałbym przygotować się na ewentualny wydatek - mam nadzieję, że to nic poważnego.
Dodam, że w kwietniu były wymieniane tarcze i klocki.
Czy ktoś już przerabiał podobny problem ?
Pitrek85
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2013-08-01, 18:04
Lokalizacja: Polska
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Piotr

Postprzez Pitrek85 » 2013-08-02, 08:09

BADIX,

Nie zauważyłem, żeby coś innego się działo z hamulcami oraz nie sprawdzałem temperatury, ale zobaczę w sobotę. Jedyne co mi się rzuciło w oczy po zakupieniu auta to to, że mimo lekko obniżonego zawieszenia jest dosyć miekkie, ale nie wiem, czy to może mieć wpływ.
Dodam jeszcze, że dzieje się to również jak wyjeżdżam po nocy z parkingu.
Pitrek85
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2013-08-01, 18:04
Lokalizacja: Polska
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Piotr

Postprzez Pitrek85 » 2013-08-02, 08:22

Zgodnie z wykazem ze stacji diagnostycznej mam około 70-72% sprawności amortyzatorów.
Myślę, że bez wizyty w warsztacie będzie ciężko zdiagnozować problem.
W weekend postaram się dobrać do klocków i sprawdzić czy są dobrze osadzone.
Pitrek85
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2013-08-01, 18:04
Lokalizacja: Polska
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Piotr

Postprzez Piotruś » 2013-08-02, 08:33

Pitrek85 napisał(a):W weekend postaram się dobrać do klocków i sprawdzić czy są dobrze osadzone.