Witam. Samochód to nie A6 a A4 (jeśli źle zrobiłem pisząc w tym dziale to przepraszam). Auto z 98r motor AKN po ściągnięciu pokrywy wiadomo co zastałem. Decyzja padła na swap silnika o kodzie BAU. Silnik wsadziłem ale uruchomiłem na pompie z AKN i wiązce AKN. Samochód pracował chwilę po czym gasnął, dodawał sobie sam gazu. Po podpięciu komputera pokazywało około 20 błędów takich jak zawór regulacji dawki paliwa itp itp czyli błędy idące od pompy wtryskowej. Podejrzewam że pompa już kończy żywot co mnie jakoś specjalnie nie ździwiło bo jeszcze za czasów użytkowania AKN-a trzeba było dłużej kręcić no i silnik nie miał pełnej mocy. Do silnika BAU posiadam dobrą pompę i kompletną wiązkę z komputerem. Mój problem sprowadza się do zaadaptowania samochodu pod pełny osprzęt silnika BAU, komputera etc. Niestety problem wykracza i to sporo ponad moją wiedzę. Dlatego mam pytania:
1. Czy ktoś już już z takim problemem się uporał?
2. Miałby ktoś namiary na speca, który rozwiązał by ten problem?
3. Pół dnia szukam jakiś namiarów na usera o nicku Piotruś (nie mogę mu wysłać priv bo jestem nowym użytkownikiem), jakby ktoś podrzuciłby kontakt do niego byłbym niesamowicie wdzięczny Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam