BADIX napisał(a):czy to nie zabije z czasem akumulatora
oczywiście że zabije i o to mogło wszystkim chodzić. Producenci będą mieli większe obroty...
BADIX napisał(a):czy to nie zabije z czasem akumulatora
Bezi napisał(a):Jest dodatkowy aku służący tylko dla tej funkcji.
sidewind76 napisał(a):pewnie ten system gasi silnik tylko w określonych warunkach a nie zawsze i pewnie temperatury silnika jak i podzespołów oraz zewnętrzna zostały tu uwzględnione
sidewind76 napisał(a):pewnie ten system gasi silnik tylko w określonych warunkach a nie zawsze i pewnie temperatury silnika jak i podzespołów oraz zewnętrzna zostały tu uwzględnione
Ja akurat jak jeździłam Audi A4 z 2012r to działo się tak nawet na w pełni zimnym silniku, po 40sec od odpalenia, a był to marzec przy temperaturach minusowych...
Piotruś napisał(a):Uwierz mi Mona, ze to nie jest normalna (prawidłowa) sytuacja. Coś nie zatrybiło tak jak powinno ... .
jmm napisał(a):Swego czasu jeździłem Q5 z tym wynalazkiem i nie wroze długiego przebiegu turbinie i rozrusznikowi. Przykład pierwszy z brzegu jazda 180km/h przez dluzszy czas i potem nagle hamowanie przed swiatlami. Silnik oczywiście zgasl. Stanie w korku to już katorga dla komfortu jazdy. Co i rusz gasl i zapalal, a ze bylo to 2.0tdi to kazde odpalenie bylo wyraźnie czuc na budzie.
tap
Powrót do Na luzie - "Motoryzacyjnie"
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości