szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

Postprzez rober8 » 2014-11-22, 19:05

Witam mam problem auto nie rozpędza się do odcięcia.
Czyli bieg 3 100km/h na zegarze i zaczyna mi szarpać. tak samo jest też na 4 biegu.
komputer pokazał mi błędy:

p0103 przepływomierz powietrza
za wysoki sygnał

p0300 przerywacz spalania rozpoznany
Błąd

p0301 przerywacz spalania cylinder 1
rozpoznany
Błąd

p0303 przerywacz spalania cylinder 3
rozpoznany
Błąd

p1250 czujnik braku paliwa
za niski poziom napełnienia

Zna ktoś może takie błędy ???
rober8
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2014-11-22, 18:59
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002

Re: szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

Postprzez RomanS » 2014-11-23, 11:22

Na LPG czy na benzynie?

Mam nadzieje, że błędy pokasowałeś i to są te które od razu wróciły ? Bo jak nie to niektóre mogą być prehistoryczne :mrgreen:
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Re: szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

Postprzez rober8 » 2014-11-24, 12:44

na benzynie i na gazie to samo .. błędy pokasowane..
rober8
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2014-11-22, 18:59
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002

Re: szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

Postprzez RomanS » 2014-11-24, 15:21

rober8 napisał(a):na benzynie i na gazie to samo


Czyli szukaj przyczyn po stronie elektrycznej. Masz wypadanie zapłonów. Pierwsze do sprawdzenia to cewki i świece. Numery cylindrów tak jak błędy. Pozostałe błędy wskazują gdzie masz szukać przyczyn.
Nie wiem czym odczytywałeś błędy ?
Wygodniej ( myślę) byłoby gdybyś użył np. VAG Com-a i podał pełny opis błędów. Łatwiej byłoby Ci pomóc :-)
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Re: szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

Postprzez rober8 » 2014-11-24, 17:06

tak tak świece czarne były, i usmarowane wyczyściłem dobrze przejechałem się i dalej to samo.
sprawdzane na komputerze BOSH. w serwisie.
rober8
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2014-11-22, 18:59
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002

Re: szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

Postprzez rober8 » 2014-11-24, 17:15

ogólnie w serwisie powiedzieli mi że świece do tego auta kosztują 40zł sztuka, teraz siedzą w nim BERU, chcą mi założyć NGK.
rober8
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2014-11-22, 18:59
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002

Re: szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

Postprzez RomanS » 2014-11-24, 19:25

Tak w ogóle świece ori w ASO (NGK) kosztują dużo więcej, a na alle... NGK PFR6Q (bo o takim oznaczeniu maja być do AWT) faktycznie trochę ponad 40 zł.
Od czegoś musisz zacząć, jak świec nie wymienisz na właściwe (chociaż nie wiem, może masz Beru właściwe, tj odpowiednik NGK ?) to niczego nie będziesz pewien.
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Re: szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

Postprzez rober8 » 2014-11-24, 21:56

Bardzo jestem wdzięczny za pomoc .. Mam nadzieje ze wymiana świec zaskutkuje... odezwe się po zabiegu.. Pozdrawiam
rober8
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2014-11-22, 18:59
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002

Re: szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

Postprzez rober8 » 2014-11-26, 12:14

niestety świece wymienione, cewki dobre i dalej nic to samo. Może winą są wtryskiwacze gazowe ???
No już w serwisie ręce rozkładają.. :(
prosze o pomoc
rober8
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2014-11-22, 18:59
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002

Re: szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

Postprzez RomanS » 2014-11-26, 14:45

rober8 napisał(a):niestety świece wymienione, cewki dobre i dalej nic to samo.


Jak sprawdzałes cewki ?
Zamieniłes miejscami ? Jeżeli tak to co z błędem ? Powędrował za zamienioną cewką czy dalej na tych samych cylindrach ?

rober8 napisał(a):Może winą są wtryskiwacze gazowe


Dlatego pytałem wczesniej czy to się dzieje na LPG czt na noPb, napisałeś, że bez znaczenia. Jesliby się działo tylko na LPG to owszem wtryskiwacze tez moga byc powodem. Ale duzo innych rzeczy też :roll:

Jezeli nie zamieniałeś świec i cewek miejscami i nie sprawdziłeś czy błędy się przemiesciły w slad za tymi zamianami to zrób to prosze i daj znać.
Niestety większośc przypadłości opisywanych jest, że to napewno dobre i tamto tez (bo mechanik sprawdzał) wszyscy na forum się plują przez długi czas a potem znienacka okazuje się jednak, że ktoś dał wcześniej ciała i coś błędnie zdiagnozował.
Dlatego prosze o te cewki :-) I zrób to sam to bedziesz pewien co było zrobione :-)
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman
Avatar użytkownika
RomanS
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 685
Dołączył(a): 2013-05-31, 10:20
Lokalizacja: Poznań
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000

Re: szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

Postprzez rober8 » 2014-11-26, 14:56

serwis wstawil nowe swiece i bylo to samo dlatego zalozyl z powrotem stare. przy ustawianiu gazu wyszlo ze dzieje się tak na benzynie i na gazie, serwis powiedzial
ze chce calkowicie mechanicznie odciac gaz i szukac dalej// ale dalej nie maja pomyslu, a czy cewki miejscami zmieniali to niewiem??
rober8
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2014-11-22, 18:59
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002

Re: szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

Postprzez rober8 » 2014-11-26, 16:13

PRZY ZMIANIE CEWEK DALEJ POKAZUJE TE SAME BŁĘDY :(
rober8
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2014-11-22, 18:59
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002

Re: szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

Postprzez rober8 » 2015-01-13, 21:39

zamykam temat wszystkiem winna przepływka
rober8
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 17
Dołączył(a): 2014-11-22, 18:59
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002

Re: szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

Postprzez m4n77 » 2015-01-18, 10:48

rober8, Kolego troszkę odkopię temat, gdzie kupywałeś przepływkę? może być na PW, będę wdzięczny, Pozdrawiam :)
od-m4n77-lublin-t2547.html -- zapraszam do oceniania, komentowania, słowa krytyki :)
Avatar użytkownika
m4n77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 314
Dołączył(a): 2014-11-08, 15:09
Lokalizacja: Lublin
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek

Re: szarpania przy wysokich obrotach , bez odcięcia

Postprzez Bacc » 2015-01-18, 17:42

m4n77, mysle ze kupisz ja wszedzie, na allegro, olx, intercars itp itd :-p
Ja natomiast chcialby takze odkopac troszke temat i zapytac, dlaczego przy uszkodzonym przeplywomierzu powietrza czesto sie zdarza ze nastepuja wypadania zaplonow na jakis okreslonych cylindrach ??? Kiedys w samochodzie kuzyna (A4 2.0 136KM ALT ) byl ten sam przypadek zamochod "kuckal" przerywal mulilo go itp. Wiem ze chcielismy sprawdzic czy to wina przeplywki odpinajac z niej wtyczke ale po jej wypieiu wlasnie nie pracowal na wszystkie gary...Dlaczego tak sie dzieje ze nie pracuja jakies cylindry, a nie poprostu ograniczenie mocy ale z plynna praca silnika ? :?: <mysli>
Bacc
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2015-01-17, 12:34
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1997
Imię: Paweł

Następna strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości