kowal51 napisał(a):Na zimnym:
01- Engine => 007 wskazania temperatury paliwa, oleju, powietrza i płynu chłodzącego powinny być zbliżone ( znacznie odbiegająca temp płynu może wskazywać na uszkodzenie G62).
17- Instruments => 003 ( przy sprawnym termostacie jeżeli się nie mylę będzie pozycja ze wskazaniem 30 *C)
Na ciepłym:
01- Engine =>007 temperatura płynu chłodzącego z G62 (Coolant)
17- Instruments =>003 temperatura płynu chłodzącego z G2 (z zegarów)
Jeżeli temperatury są zbieżne uszkodzony jest termostat
Jeżeli są różne uszkodzeniu uległ jeden z czujników ( jak nadmieniałem G2/ G62 są ze sobą połączone więc i tak trzeba wymienić "komplet").
Wskazania => wymiana na czujnik oryginalny
Witam,
Bardzo ciekawy artykul.
Podlacze sie rowniez do tematu.
Mam wrazenie ze temperatura u mnie rosnie za wolno.
Po miescie rozgrzewa sie troche szybciej.
Na krotkich trasach do pracy OK 6-7km rano kiedy jest chlodniej trwa to dluzej i wskazowka dochodzi do jakis 80 stopni, po pracy dobijam do 90.
Wykonalem pomiary na postoju
Na zimnym:
01- Engine => 007 27 stopni
17- Instruments =>003 30 stopni
Po odpaleniu temperatury z obu czujnikow rosly w miare rowno.
Po 60 stopniach ruszyla sie tez wskazowka.
Przy OK 70 stopniach , wskazowka pokyzawala bardziej 80 stopni.
Na cieplym (zajelo to OK 20 minut), temperatura na zewnatrz 20 stopni
01- Engine => 007 87 stopni
17- Instruments =>003 89-90 stopni
Wskazowka 90 stopni
Chlodnica, ta wieksza blizej silnika wydawala sie goraca przy 80 stopniach.
Sam juz nie wiem, co o tym myslec , samochod mam od kilku dni.
Za dwa dni zrobie traske OK 20km autostrada z rana i poobserwuje.
Jakies pomysly, czy mam paranoje?
Dziekuje z gory.