TFS Turbo 2.0 BPJ

TFS Turbo 2.0 BPJ

Postprzez przemmo78 » 2019-11-28, 18:18

Witam,
Szukam opinii na temat warsztatu "KNS SILNIKZWYMIANA.PL
Żbikowice 87, 33-314 Żbikowice". Muszę wymienić silnik na wolny od wady fabrycznej, a ten warsztat ogłasza się, że za 7000zł wykona to z gwarancją 12mcy.
Przy takiej kwocie człowiek jest przezorny, więc proszę o opinie, osób które może miały styczność z tym warsztatem. Lub polecenie innego, który ma doświadczenie w takich sprawach.
przemmo78
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2019-11-28, 14:32
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 BPJ 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2006
Imię: Przemysław

Re: TFS Turbo 2.0 BPJ

Postprzez gomez » 2019-11-28, 19:24

Witam, o jakiej wadzie fabrycznie piszesz?
gomez
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2019-06-28, 11:44
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 BPJ 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2007
Imię: Kacper

Re: TFS Turbo 2.0 BPJ

Postprzez przemmo78 » 2019-11-28, 20:30

O nadmiernej konsumpcji oleju nawet 2l na 1000km. Te silniki bardzo lubią olej, a poprzedni właściciel, cóż nie dbał o to. I teraz u mnie problem wypłyną
przemmo78
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2019-11-28, 14:32
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 BPJ 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2006
Imię: Przemysław

Re: TFS Turbo 2.0 BPJ

Postprzez gomez » 2019-11-28, 21:33

Ja osobiście problemu u siebie z olejem nie mam, a poprzedni właściciel także nie dbał o wymianę oleju, ale skutkowało to za to wałkami rozrządu, które nadały się do wymiany. Aktualnie przymierzam się do wymiany pierścieni, mam problem z kompresją na 1 cylindrze. Po próbie olejowej się ciśnienie podniosło, więc to będzie raczej to.
gomez
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2019-06-28, 11:44
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 BPJ 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2007
Imię: Kacper

Re: TFS Turbo 2.0 BPJ

Postprzez przemmo78 » 2019-11-28, 22:18

Pierścienie w tym silniku są b.cienkie to jedna z wad fabrycznych. Szczególnie pierścienie zgarniające (tzw. Olejowe) i w szybkim czasie spada ich siła nacisku na cylinder, powodując przepuszczanie oleju. Zwiększająca się konsumpcja tego ostatniego powoduje powstawanie nagarów, które dodatkowo przyspieszają proces zapiekania się pierścieni w rowkach.
Jedną z napraw jest przekroczenie tłokow na grubsze pierścienie.
Czyli reasumując, wada występuje i jest kwestią czasu aż stanie się problemem :-(
przemmo78
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2019-11-28, 14:32
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 BPJ 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2006
Imię: Przemysław


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość