Ok jutro zamówię telefonicznie, akurat jak dolecę do PL to powinna dojść bo muszę mieć swoje auto w końcu
//edit
Te silniki wcale nie są takie złe.... po prostu ja mam zaj... pecha
Turbo założone z numerami ... 701 F - koleś (rzekomy znawca tematu) nie miał akurat tej "S-ki" ale to jest to samo i dał mi niby z paru wybranych tą z najmniejszymi luzami ... bla bla bla...
No trzeba przyznać że na starej dmuchawie lekko auto kopciło, przy tej nic...
Ale nadal auto jest jak muł bagienny. Zrobiłem test podpiąłem bezpośrednio podciśnienia do turba i podnosi bez problemu sztangę na maxa - w tedy też znika błąd (na wolnych obrotach) 00575 intake manifold pressure 17 10 control limit not reached - czyli że za mało sztangę podnosi
Nie znam zasady działania i zależności między N75 a przepływką.... ale oba te elementy są nowe bo mają po około 6 miesięcy - były kupione nowe N75 Pierburga, Przepływka bosch (ale nie nowa nowa tylko nowa naprawiona przez bosch)
albo n75 daje d... albo przepływka
oba??
Bardzo by mi pomogło gdyby ktoś z okolicy miał takie 2,5 TDI na chwilową podmiankę Przepływki??
EDIT
PROBLEM ROZWIĄZANY:
Problemem było podciśnienie a konkretniej elektrozawór sterujący klapą gaszącą (pęknięte króćce, nieszczelność - uciekało podciśnienie) znajdujący się koło zbiorniczka wyrównawczego płynu.
Tymczasowe rozwiązanie to usunięty elektrozawór i zaślepiony wężyk do niego.
Przyda się może kiedyś komuś