Turbo 180 Km zamiast 150 2,5 TDI V6

Turbo 180 Km zamiast 150 2,5 TDI V6

Postprzez arri18 » 2013-10-27, 11:20

Witam,

Chyba czeka mnie zakup turbiny bo moja coś geometrię lubi zapiekać :/

Słupek silnika mam AKE(180km), osprzęt z AFB(150km) i zastanawiam się czy istnieje możliwość wsadzenia tam właśnie tej od silników 180 konnych. Na all.. regenerowane niby koło 750 zł kosztują

Plug&play ? czy od razu na program trzeba będzie?

Pozdrawiam
arri18
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 2013-09-13, 17:38
Lokalizacja: Kozy/Bielsko-Biała
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000
Imię: Artur

Postprzez Przemcio » 2013-10-27, 12:02

arri18, co byś nie włożył to moc zostanie taka sama jaka wgrana jest w ECU

Z tego co pamiętam wszystkie AXX mają te same suszarki,
ni ma podpisu
Avatar użytkownika
Przemcio
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 855
Dołączył(a): 2013-06-01, 11:28
Lokalizacja: Waldsee/ Deutschland
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: INNY
Napęd: RWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2012

Postprzez arri18 » 2013-10-27, 21:19

Wiem że moc z ECU... tylko chodzi mi czy nie pogorszę sobie serii wkładając od mocniejszej jednostki?

Przemcio napisał(a):Z tego co pamiętam wszystkie AXX mają te same suszarki,


wg etki nie... ale właśnie nie wiem:
Obrazek
arri18
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 2013-09-13, 17:38
Lokalizacja: Kozy/Bielsko-Biała
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000
Imię: Artur

Postprzez Przemcio » 2013-10-27, 22:00

arri18, niechciałbym wprowadza Cie w błąd ale moge jutro miec 100% informacje
ni ma podpisu
Avatar użytkownika
Przemcio
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 855
Dołączył(a): 2013-06-01, 11:28
Lokalizacja: Waldsee/ Deutschland
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: INNY
Napęd: RWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2012

Postprzez arri18 » 2013-10-27, 22:30

Przemcio napisał(a):arri18, niechciałbym wprowadza Cie w błąd ale moge jutro miec 100% informacje


jakbyś mógł to bardzo proszę :)
arri18
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 2013-09-13, 17:38
Lokalizacja: Kozy/Bielsko-Biała
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000
Imię: Artur

Postprzez oli80 » 2013-10-28, 00:20

Na 100% pasują wszystkie a najlepiej poszukaj sobie turbo z literką S
http://allegro.pl/turbina-turbo-2-5tdi- ... 14653.html
taniej nie znalazłem, co prawda nie są podane numery ale Ska ma charakterystyczny cycek
po aluminiowej stronie.(edit) Ot i znalazłem http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-passat- ... 49427.html
Avatar użytkownika
oli80
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 2013-08-11, 22:20
Lokalizacja: Głubczyce
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDG 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1998
Imię: Bartek

Postprzez Przemcio » 2013-10-28, 06:13

No to oli80, wyprostował :mrgreen:
ni ma podpisu
Avatar użytkownika
Przemcio
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 855
Dołączył(a): 2013-06-01, 11:28
Lokalizacja: Waldsee/ Deutschland
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: INNY
Napęd: RWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2012

Postprzez arri18 » 2013-11-01, 20:57

oli80 napisał(a):Ot i znalazłem http://allegro.pl/audi-a4...3657449427.html


Ok jutro zamówię telefonicznie, akurat jak dolecę do PL to powinna dojść bo muszę mieć swoje auto w końcu :/

//edit

Te silniki wcale nie są takie złe.... po prostu ja mam zaj... pecha !! :(

Turbo założone z numerami ... 701 F - koleś (rzekomy znawca tematu) nie miał akurat tej "S-ki" ale to jest to samo i dał mi niby z paru wybranych tą z najmniejszymi luzami ... bla bla bla...

No trzeba przyznać że na starej dmuchawie lekko auto kopciło, przy tej nic...

Ale nadal auto jest jak muł bagienny. Zrobiłem test podpiąłem bezpośrednio podciśnienia do turba i podnosi bez problemu sztangę na maxa - w tedy też znika błąd (na wolnych obrotach) 00575 intake manifold pressure 17 10 control limit not reached - czyli że za mało sztangę podnosi :((

Nie znam zasady działania i zależności między N75 a przepływką.... ale oba te elementy są nowe bo mają po około 6 miesięcy - były kupione nowe N75 Pierburga, Przepływka bosch (ale nie nowa nowa tylko nowa naprawiona przez bosch)

albo n75 daje d... albo przepływka ?? oba??

Bardzo by mi pomogło gdyby ktoś z okolicy miał takie 2,5 TDI na chwilową podmiankę Przepływki??

EDIT

PROBLEM ROZWIĄZANY:

Problemem było podciśnienie a konkretniej elektrozawór sterujący klapą gaszącą (pęknięte króćce, nieszczelność - uciekało podciśnienie) znajdujący się koło zbiorniczka wyrównawczego płynu.

Tymczasowe rozwiązanie to usunięty elektrozawór i zaślepiony wężyk do niego.
Przyda się może kiedyś komuś :)
arri18
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 2013-09-13, 17:38
Lokalizacja: Kozy/Bielsko-Biała
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000
Imię: Artur


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości