Witam Panowie.
Mam mały problem otóż zakupiłem a6 c5 avant z 2002 roku modelowo 2003 oznaczenie silnika AKE i skrzynia tiptronic z S auto po padniętej pompie nie odpala. Ktoś coś tam przy sterowniku grzebał, ale widząc po tym jak to zrobił po prostu ręce przy samej "dupie" poucinać, sprzedawca mówił, że auto mu zaczynało gasnąć kilka minut po odpaleniu aż w końcu kaput nie odpaliło, więc zaciągnął do warsztatu i tam jakieś cuda odwalali przy pompie.
Dzisiaj wyjąłem pompę żeby oddać ją we właściwe ręce do wskrzeszenia
po spojrzeniu na nr pompy okazało się,że ta pompa nie jest do tego silnika,o ma końcówkę 106C a z tego co wiem to powinna być 106L albo 106LX
Wniosek nasuwa się jeden,że to auto jeździło jakoś na tej pompie od silnika AKN aż padła albo Ci "fachowcy" z warsztatu podmienili pompy.
Silnik AKE jest w bdb- stanie, na wałkach widać oraz czuć lekko pod paznokciem wytarcia tragedii nie ma
, nie zalany (wycieki), a w miarę czysty słupek
Mam na miejscu gościa który rozsprzedaje taką samą audi tylko w quattro i z silnikiem BAU sprawną i na chodzie jeżdżącą...
i tu moje pytanie do Was czy z niego bez problemu podejdzie pompa wraz ze sterownikiem do mojego AKE??? może mi ją sprzedać za 700złZa cały silnik z osprzętem,wiązką z ECU, licznikiem oraz stacyjką do uruchomienia na przekładkę śpiewa za niego 3700zł
Z tego, co się dowiedziałem to wymieniane były głowice, bo uszczelki pod padły, nowe turbo siedzi,rozrząd około 20tyś temu robiony,olej z filtrami zbliża się do wymiany i przebieg około 200kkm. Auto stoi na parkingu (plac strzeżony) odpalane co jakiś czas nie jeżdżące po ulicach tylko na placu, bo bez prawa rejestracji ( bez dokumentów)
Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź, bo nie wiem co działać dalej z tym, z jednej strony kompletna przekładka i śmigam sobie
a z drugiej sporo kasy na tą operację i czy lepiej zostać przy AKE
Pozdrawiam