Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.
Napisane: 2015-04-14, 09:33
Na wylaczonym czy zalaczonym silniku.
Klub fanów Audi A6
https://a6forum.pl/
https://a6forum.pl:443/2-5-tdi-regulacja-kata-wtrysku-poradnik-t44-165.html
pawel11591 napisał(a):No ieraz klapa na calego przestawilem pompe tak jak byla wczesniej ale to nic nie dalo auto nie chce zapalic. Czy sa jakies znaki zeby ja ustawic czy jakis inny sposob i czy trzeba sciagac caly pas przedni.
pawel11591 napisał(a):A problem jest taki ze zanim ruszylem to auto jezdzilo i tylko przestawiajac pasek sciagnolem kolo regulujace i niewiem czy zalozylem na dobre fasolki a na vagu po ktorejs probie Apalenia wyszlo na late 0 i na early 0. I teraz pytanie jak mam ustawic pompe na jakies cechy zeby auto zapalilo i doregulowac do ustawien jak bylo czyli na late 4.6 btac wtedy auto jezdzilo a pracuje na warsztacie tylko ze nie posiadamy blokad do 2.5 tdi.
Piotruś napisał(a):EGR i turbo nie żyją wcale. Podejrzewam centralny problem z podciśnieniem sterującym ale tego z logów nie wyczytamy.
pawel11591 napisał(a):Tzn musiałem tak ustawić kat bo na inaczej ustawionym kacie auto wgl nie chciało zapalać a czym blizej +4.6 tym lepiej zapalało i nie kopciło.