Strona 26 z 28

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

PostNapisane: 2019-05-22, 09:11
przez kowal51
Twój log (bardziej czytelny)
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_ZNZP1.html

pawel11591 napisał(a):Od odpalenia samochodu do uzyskania 100.2% oraz normalnych obrotów trzeba czekać 3/4 min.

No cóż, chyba wcześniej nie uwzględniłem opcji logowania od zimnego silnika / odpalenia zimnego silnika.. :->
Tak ???
pawel11591 napisał(a):Powiedzcie jakie logi mam dokładnie zrobić

:arrow: jak-vagowac-swoje-auto-t1699.html
silniki V6 2,5 tdi na pompie wtryskowej
Zrób statyczne i tzw BS-y tak jak wcześniej już sugerowano (dla BDH nie loguj kanałów 000)

Ps. Jaki jest dokładny zapis dotyczący błędu czujnika G8 ?
Błąd po skasowaniu powraca ? Sprawdzona/oczyszczona wtyczka/ piny, przewody ?

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

PostNapisane: 2019-05-22, 20:02
przez kowal51
pawel11591 napisał(a):ale niewiem jak zrobić te statyczne logi i z bs jakie kanały.

pawel11591, ale w podanym linku (jak vagować swoje auto) masz wszystko prosto/jasno opisane..
Tylko przeczytać. Jest nawet link strony www do wstawienia zapisanych logów (rejestracja to tylko email, hasło i chyba zwrotne potwierdzenie rejestracji)

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

PostNapisane: 2019-05-24, 08:28
przez pawel11591
Ok dzięki już wiem co i jak wcześniej nie doczytałem wszystkiego

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

PostNapisane: 2019-05-26, 08:13
przez pawel11591
Przesyłam wam wszystkie logi jakie zrobilem:
Statyczne -

http://vaglogi.pl/log-001_003_004_Dmd7DY.html

http://vaglogi.pl/log-007_011_013_e0Ksu.html

http://vaglogi.pl/log-014_018_m62II3s.html


Basic Settings -

http://vaglogi.pl/log-003_kxUv323.html

http://vaglogi.pl/log-004_NMjy59.html

http://vaglogi.pl/log-011_L1PM8e.html

Mam nadzieję że wszystko zrobiłem tak jak trzeba i uda się wywnioskować co jest grane.

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

PostNapisane: 2019-05-27, 11:05
przez pawel11591
Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć co się dzieje z samochodem

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

PostNapisane: 2019-11-01, 10:08
przez zukowski1993
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Mam problem i prosiłbym jeśli ktoś mógłby mi pomóc.
Niedawno jadąc samochód mi zgasł i nie chciał odpalić, w przewodzie paliwowym zabrakło paliwa. Wymieniłem filtr paliwa (Bosch) i zaworek zwrotny (podgrzewacz paliwa), samochód odpalony niestety na plaka przez mechanika.
Teraz samochód odpala jak złoto, od strzała, ale nie wchodzi na obroty i jest strasznie mułowaty.
Na wizycie na komputerze wyskakuje błąd 00550. Padło na zawór przestawiacza kąta wtrysku. Przewody wymienione na nowe bo zwierały i zawór sprawdzony- jest sprawny. Mechanik stawia na źle ustawiony kąt wtrysku lub zatarty tłoczek w pompie.
Na VCDS kąt pokazuje 1,4 ATDC
Logi statyczne
Mógłby mi ktoś pomóc, doradzić coś w tej kwestii?

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

PostNapisane: 2019-12-23, 11:12
przez m.moroz89
Wszystkich witam serdecznie. W prawdzie nie posiadam Audi a Passata b5 to postanowiłem napisać na tym forum. Czytając wątek widzę ze jest tu wiele kumatych osób i może nareście ktoś pomoże mi z moim silnikiem 2.5 tdi v6.

Problem zaczyna się gdy temperatura spada poniżej 10 stopni. Auto zaczyna ciężko palić, czym zimniej tym gorzej. Długo trzeba kręcić rozrusznikiem i po odpaleniu pracuje nie równo i kopci na biało. Po ok 10 sek. wszystko się normuje. Po wymianie rozrządu wydaje się ze problem jakby trochę narósł, ale to może moje wrażenie. Dodatkowo mam wrażenie jak by słabiej przyśpieszał do ok 2000 obr. po 2000 obr demon mocy.
Zrobiłem logi i wklejam link, mam nadzieje, że dobrze to zrobiłem, zgodnie z instrukcją.
Moi mechanicy chcą wstawiać nowe pompy, nowe wtryski no, a jak na te auto to kosmiczne koszty. Proszę o pomoc.

Logi statyczne:
http://vaglogi.pl/log-013_014_018_lTToWi.html
http://vaglogi.pl/log-004_007_011_12IZ89.html
http://vaglogi.pl/log-000_001_003_7Ytq5WO.html

logi BS:
http://vaglogi.pl/log-000_4IiKVc2.html
http://vaglogi.pl/log-003_7Da51gf.html
http://vaglogi.pl/log-004_2631P08.html
http://vaglogi.pl/log-011_bv1w4.html

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

PostNapisane: 2019-12-31, 19:33
przez m.moroz89
Ktoś tu jeszcze jest ? <rotfl>

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

PostNapisane: 2020-04-07, 21:09
przez Sirbu
Czy ustawianie kąta wtrysku polega tylko na odczycie wartości na LATE ? Czy na early też to ma jakieś znaczenie?

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

PostNapisane: 2020-04-08, 14:34
przez zibi06
Sirbu napisał(a):Czy ustawianie kąta wtrysku polega tylko na odczycie wartości na LATE ?


Piotruś napisał(a): W kontekście regulacji kąta wtrysku szczególnie przydatne są wartości "późne" (na "late").

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

PostNapisane: 2020-07-17, 21:57
przez obserVator
Szanowne grono,
reasumując w moim przypadku mając nastawę 1.2*ATDC na LATE powinienem zmienić ustawienie tak aby osiągnąć -1.2*ATDC LATE. Motor to AKN.
W celu wyeliminowania wszelkich wątpliwości podrzucam zdjęcia.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/e9f23ef656cc8135 - LATE

https://www.fotosik.pl/zdjecie/4d0975480a240e5b - EARLY

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

PostNapisane: 2020-07-18, 10:10
przez kowal51
obserVator napisał(a):reasumując w moim przypadku mając nastawę 1.2*ATDC na LATE powinienem zmienić ustawienie tak aby osiągnąć -1.2*ATDC LATE. Motor to AKN.

W Twoim przypadku niczego nie powinieneś zmieniać ponieważ 1,2* ATDC = -1,2 * (ATDC = "-" )

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

PostNapisane: 2020-07-18, 19:48
przez obserVator
Wiem że moze dla niektórych ten post wydaje się oczywisty ale chciałem mieć pewność. Dzięki kolego kowal51

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

PostNapisane: 2020-07-18, 22:54
przez kowal51
obserVator napisał(a): Dzięki kolego kowal51

Proszę <luzik>

Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.

PostNapisane: 2020-12-17, 18:23
przez Władca pieracieni
Witam wszystkim. Może jeszcze ktoś tu zagląda. Silnik 2.5 v6 AYM. problem jest taki że ciężko odpala i jak zaczyna zalapywac jakby po kolei na na cylinder. Jak zapali to faluje na obrotach i kopci. Jak silnik złapie 60 stopni to się wyrównują obroty i nie kopci. Na ciepłym pali dobrze. Biorę się za nastawienie pompy ustawiam ot a pompa przestawiona w lewo o 2.5 zęba. Ustawione na blokady auto nie odpala. Pompa zrobiona wymieniony Przestawiacz kąta zapłonu, wtryski zrobione. Ustawiam pompę na nową na blokady i dalej nie pali. Przestawiam pompę o 3 żeby w lewo jakoś odpala ale nie ma mocy jechać. Wchodzę w nastawy podstawowe i w drugie kolumnie skacze raz za wczesny raz za późny a w 3 kolumnie jest cały czas 000 i tu jest problem do czego mam się odnieść przy ustawianiu. Nawet na wykresie nic się nie rusza jakieś sugestie?!