Re: 2,5 TDi - regulacja kąta wtrysku. Poradnik.
Napisane: 2020-12-17, 18:26
Aaa i wali błąd układ regulacji początku wtrysku 550 i nie chce się skasować
Klub fanów Audi A6
https://a6forum.pl/
https://a6forum.pl:443/2-5-tdi-regulacja-kata-wtrysku-poradnik-t44-390.html
Władca pieracieni napisał(a):Może jeszcze ktoś tu zagląda.
Władca pieracieni napisał(a): Pompa zrobiona wymieniony Przestawiacz kąta zapłonu,
Władca pieracieni napisał(a): Ustawiam pompę na nową na blokady i dalej nie pali. Przestawiam pompę o 3 żeby w lewo jakoś odpala ale nie ma mocy jechać.
Władca pieracieni napisał(a): Wchodzę w nastawy podstawowe i w drugie kolumnie skacze raz za wczesny raz za późny a w 3 kolumnie jest cały czas 000
Władca pieracieni napisał(a):wali błąd układ regulacji początku wtrysku 550 i nie chce się skasować
Władca pieracieni napisał(a): Temat ogarnięty
ratajeq napisał(a):czyli mam +0,8 i muszę poprawić na - ?
kamilosss napisał(a):Witam, dlaczego w grupie 4 jest około - 2.4 BTDC, a w logu bs 004 jest ok. - 2.4 BTDC? Jak to interpretować?
kamilosss napisał(a):Jak to interpretować?
Coolczak napisał(a):Witam wszystkich. Zakupiłem allroad 2.5TDI V6 i mam problem, ponieważ od 2200 obr./ min podczas przyspieszania silnik zaczyna głośniej twardo pracować, jakby spalanie stukowe. Po rozgrzaniu nieznacznie to ustępuje. Sprawdzałem kat wtrysku późny i wyszło 0.0⁰ TDC, wczesny 14,4⁰ TDC. Robiłem to programem Delphi, bo innego nie mam. Jakieś sugestie?? Pozdrawiam