Strona 2 z 2

Re: 2.5TDI BAU Allroad - brak mocy do 2tyś

PostNapisane: 2017-04-22, 09:15
przez sainter
Kolejny update,
Dziękuję za porady!
Jako,że dzisiaj sobota dopiero teraz będę mógł się zająć autem...w tyg.praca obowiązki itp.

-nowy EGR
-nowe przelotka w grodzi + uszczelka od serwo
-wszystkie możliwe wężyki od podciśnień z kolankami i trójnikami
-nowy N75
przy okazji całkowicie nowy płyn hamulcowy z odpowietrzeniem wszystkiego

Części leżą i czekają.
Oli80 co do turbo słuszna uwaga zastosuję się do porady, może rzeczywiście turbo za wolno wstaje lub ktoś przy sztandze grzebał wcześniej.

Kodowanie mam takie 06455,wcześniej w automacie było 06457

Znalazłem takie info od A6 gdzie ja powinienem mieć 06355?? i takie z serwisu audi (nie wiedziałem jak dodać plik):
https://megawrzuta.pl/download/6e322ed6 ... 7d366.html

0x?xx: Brakes
3 = FNRG-60 (Teves/ATE) [PR-1LA/1LG]
4 = FN2/HP2 (Dual-Piston) [PR-1LX] & Brembo [PR-1ZL]
5 = FN3 (Teves/ATE) [PR-1LB/1LE/1LF/1LT/1ZC]
6 = C54 (Lucas) [PR-1LZ]

Re: 2.5TDI BAU Allroad - brak mocy do 2tyś

PostNapisane: 2017-04-23, 15:16
przez sainter
Wczoraj do późnego wieczora składałem auto.
Cały dolot błysk,rury kolektory,intercooler czyszczony szczelny(sprawdzony w wodzie pod ciśnieniem),wszystkie możliwe rzeczy od podciśnienia wężyki trójniki nawet nowy zaworek zwrotny bo przepuszczał(czarno-biały),nowy n75 i egr,inne rurki od vacum pompy z uszczelkami... i dalej to samo :[
Po zmianach wszystkiego zrobiłem logi dynamiczne:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Y9Pc25e.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_O94e0R.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_M7V0V.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_c6znA.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_L6vv6u.html


Jest trochę lepiej,ale dalej auto jedzie dziwnie nie tak jak powinno zbyt narywiście powyżej 2tyś,a do powoli się zbiera.
Podkładki pod gruszką podłożone,zmieniłem w razie W też czujnik temp.

Moim zdaniem jest problem z turbiną(regulacją sztangi)bądź instalacją elektryczną od n75.
Zmienne geo idzie mocnym dmuchnięciem przestawić tak leciutko chodzi.
Jutro wiozę turbinę do sprawdzenia jeżeli jest ok,to sprzedaję ten samochód w piz....u,bo jak żyję takiego przypadku jeszcze w życiu nie miałem,a przez moje ręce nie jeden silnik się przewinął... :|

Re: 2.5TDI BAU Allroad - brak mocy do 2tyś

PostNapisane: 2017-04-25, 18:01
przez oli80
Z tego co widze to turbo normalnie wstaje jak na 2,5 tdi,przeplywka troche biedna jak na Hitachi,podmienił bym ją na próbę

Re: 2.5TDI BAU Allroad - brak mocy do 2tyś

PostNapisane: 2017-04-28, 09:11
przez pastaldo
A wchodzi w gre takla możliwość że nie jechałeś wcześniej takim samochodem z takim silnikiem i masz po prostu zbyt duże wymagania?
Chodzi mi o to że ja mam AKE czyli poprzednika BAU i u mnie też cudów niema do 2tys. Zbiera sie poprawnie ale szału nie ma ale faktycznie później dostaje już solidnego kopa i do 3500obr jest bardzo dobrze. Może to poprostu zbyt duże wymagania do motoru i kwestia przyzwyczajenia sie. Tu jest 6 garów które musi ta suszarka napompować i potrzebuje odpowiednich obrotów by wytworzyć odpowiednie ciśnienie w dolocie by zaczął dobrze jechać.
Nie mówie że 2.5tdi nie jedzie do 2tys obrotów ale faktycznie cudów niema.

Re: 2.5TDI BAU Allroad - brak mocy do 2tyś

PostNapisane: 2017-05-01, 09:36
przez sainter
Panowie odpuściłem temat i uznałem,że ten typ tak po prostu ma.
Zniwelowałem tego laga ile się da i jeździ teraz chyba jak na 2.5tdi przystało ok.
Suszarka w stanie idealnym po sprawdzeniu u turbiarzy.
Może macie rację,miałem sporo aut pod tyłkiem i po prostu 2.5tdi taki już jest.
Przyznam,że trochę się zawiodłem do pompowtrysków czy innych silników na CR nie ma porównania...
Mogę to porównać do wolnossącego benzyniaka v6 bardzo podobnie się zachowuje...musi się trochę rozkręcić aby zaczął jechać.

Dziękuję za waszą pomoc i pozdrawiam!

Re: 2.5TDI BAU Allroad - brak mocy do 2tyś

PostNapisane: 2017-06-09, 13:31
przez piotr19794
Witaj a klapa gaszoca działa poprawnie lub wogule działa w mojej maszynie tez miałem mula zbierał sie po 2 tyś okazało sie ze ten zaworek od klapy nie działał i był nie szczelny po wymianie auto zbiera sie tak od 1700