A6 C5 2.5 TDI AKE - nie pali, kopci na siwo
Napisane: 2017-06-09, 15:39
Witam
miesiąc temu po powrocie z roboty zgasł mi silnik i już nie odpalił wcześniej kopcąc na siwo.
Zrobiłem do tej pory:
-generalny remont pompy
-wymiana czujnika położenia wału korbowego
-wymiana czujnika temperatury cieczy
i zakończyło się na tym że dziś po powtórnym przeglądzie pompy przez serwis(idealna - wzorowe parametry) zamontowałem, ustawiłem, odpowietrzyłem, odpaliłem(bez żadnych wspomagaczy), ustawiłem kąt na 0,2 BTDC (cieżko dokładniej ustawić skoro gaśnie - ale przy tym powinna w miarę prawidłowo pracować) .
Kopci cały czas siwo na zimno i po nagrzaniu . Gdy złapała temperaturę gaśnie nie chcąc odpalić w momencie gdy padają jej obroty z 850 do ok. 750, gdy podniosę jej w VAGU obroty na ponad 850 pracuje ale sama nie chce zapalić, trzeba jej autostartem pomóc na ciepło. Cały czas duża chmura siwa za autem...
Dodam że przedtem jak i teraz nie ma żądnych błędów
Ręce mi już opadają, gdzie tu czego szukać...
Ma ktoś może jakiś pomysł?
miesiąc temu po powrocie z roboty zgasł mi silnik i już nie odpalił wcześniej kopcąc na siwo.
Zrobiłem do tej pory:
-generalny remont pompy
-wymiana czujnika położenia wału korbowego
-wymiana czujnika temperatury cieczy
i zakończyło się na tym że dziś po powtórnym przeglądzie pompy przez serwis(idealna - wzorowe parametry) zamontowałem, ustawiłem, odpowietrzyłem, odpaliłem(bez żadnych wspomagaczy), ustawiłem kąt na 0,2 BTDC (cieżko dokładniej ustawić skoro gaśnie - ale przy tym powinna w miarę prawidłowo pracować) .
Kopci cały czas siwo na zimno i po nagrzaniu . Gdy złapała temperaturę gaśnie nie chcąc odpalić w momencie gdy padają jej obroty z 850 do ok. 750, gdy podniosę jej w VAGU obroty na ponad 850 pracuje ale sama nie chce zapalić, trzeba jej autostartem pomóc na ciepło. Cały czas duża chmura siwa za autem...
Dodam że przedtem jak i teraz nie ma żądnych błędów
Ręce mi już opadają, gdzie tu czego szukać...
Ma ktoś może jakiś pomysł?