Strona 1 z 1

Turbo i przepływomierz z AYM do AKE II Quattro plug & play ?

PostNapisane: 2017-11-10, 21:44
przez Adventure2017
Elo,

Pytanie jak w temacie :) Czy turbiny w tych silnikach są takie same?

Pozdrawiam

Re: Turbo z AYM do AKE II Quattro plug & play ?

PostNapisane: 2017-11-10, 23:09
przez Piotruś
Tak

Re: Turbo z AYM do AKE II Quattro plug & play ?

PostNapisane: 2017-11-10, 23:18
przez Adventure2017
Dzieki za odpowiedz. A przeplywomierz?

Re: Turbo z AYM do AKE II Quattro plug & play ?

PostNapisane: 2017-11-10, 23:29
przez zibi06
Adventure2017 napisał(a):Czy turbiny w tych silnikach są takie same?

Obrazek

Sprawdzam/ zaglądam tu:
Kod: Zaznacz cały
https://ifinterface.com/page/page3.php

:arrow: CarProg2

Lub
Kod: Zaznacz cały
http://pl.realoem.me/

Re: Turbo z AYM do AKE II Quattro plug & play ?

PostNapisane: 2017-11-11, 10:04
przez Adventure2017
Super. Dzięki Panowie. Z racji tej wymiany zastanawiam się nad wyczyszczeniem całego układu chłodzenia. Turbo przepuszczało troszkę oleju, który nagromadził się w układzie. Widzicie w tym sens? Jakimi środkami zrobić to najlepiej?

Re: Turbo z AYM do AKE II Quattro plug & play ?

PostNapisane: 2017-11-11, 10:54
przez Piotruś
Śladowe ilości oleju w dolocie zawsze są i będą. To naturalne. Olej pochodzi nie tylko z turbiny ale też z odpowietrzenia skrzyni krobowej (patrz wężyk od "odmy" do rury pomiędzy filtrem a turbo.
Oczywiście wszelkie decyzje zależą wyłącznie od faktycznej ilości oleju i rzeczywistej kondycji turbo. Przez neta raczej ciężko wydawać wiążące diagnozy i wyroki ... .

Re: Turbo z AYM do AKE II Quattro plug & play ?

PostNapisane: 2017-11-12, 11:11
przez Adventure2017
Jest delikatny nalot wiec zakladdam prawidlowy stan.
Wracajac do przeplywki, w ake mam 059906461M a na zamiane mam ten sam numer z koncowka D. Wg. etki powinno byc to samo. Prosze o potwiedzenie...
Pzdr

Re: Turbo i przepływomierz z AYM do AKE II Quattro plug & pl

PostNapisane: 2017-11-12, 11:29
przez Adventure2017
A idąc jeszcze dalej to mam problem z wibracjami jakie generuje silnik podczas obrotów 1100, podczas ruszania i przy jezdzie na wyzszych obrotach. Dodam za mialem uszkodzona poduszke prawa pod silniekiem, ta z wtycznka, lewa wymieniona i te dwie pod skrzynia tez. Centralna nie ruszana. Po tym zabiegu wibracje ustaly na jakies 200 km w dolnym zakresie czyli do 2200 obrotów. Auto mam momenty ze drganie ustaje bez przyczyny. Slyszalem o rozwarstwianiu sie kola pasowego. Mam tez na zmiane uzywany dwumas i szpegło ponieważ nie wybiera dobrze biegów, ale z tym też różnie bywa, chyba ze to wina synchronizatorów...
Mozna pisac i pisac...

Re: Turbo i przepływomierz z AYM do AKE II Quattro plug & pl

PostNapisane: 2017-11-12, 14:56
przez Piotruś
059906461M jest zamienny do 059906461D.