Pompa A4 2.5 Tdi 150KM 1998r
Napisane: 2019-11-20, 00:22
Witam serdecznie i z góry przepraszam jak dubluje temat.
Nie dawno popełniłem kolejny błąd życiowy, kupując A4 Avant 2.5Tdi v6 150KM 98r z padniętym sterownikiem. Poprzedni właściciel powiedział ze w czasie jazdy zapalily sie kontrolki świec i zgasł...kupił inna pompe w kpl ze sterownikiem i "mechanicy" z szopy reanimowali mu A4 oczywiscie bez skutecznie. Dałem do mechanika ktory do tej pory ogarniał auta ale tego cos nie. Wydobył immo,zgral sterownik i niby zero wyskakujacych błędów podczas proby odpalania. Auto nie odpala oczywiscie i mechanik stwierdzil ze pompa walnieta ("nowa" kupiona przez poprzednika)
Mechanik twierdzi ze KONIECZNOE musi byc pompa o tych samych nr a wiem od innego elektromech że pasuja z innymi nr i jest jakas tabelka pasujacych do siebie numerycznoe pomp. Posiada ktos moze cos takiego? Dodam ze rozrząd, zapowietrzenie,filtr,pompa paliwa,napiecie bylo niby sprawdzane.Z gory dziekuje za pomoc
Nie dawno popełniłem kolejny błąd życiowy, kupując A4 Avant 2.5Tdi v6 150KM 98r z padniętym sterownikiem. Poprzedni właściciel powiedział ze w czasie jazdy zapalily sie kontrolki świec i zgasł...kupił inna pompe w kpl ze sterownikiem i "mechanicy" z szopy reanimowali mu A4 oczywiscie bez skutecznie. Dałem do mechanika ktory do tej pory ogarniał auta ale tego cos nie. Wydobył immo,zgral sterownik i niby zero wyskakujacych błędów podczas proby odpalania. Auto nie odpala oczywiscie i mechanik stwierdzil ze pompa walnieta ("nowa" kupiona przez poprzednika)
Mechanik twierdzi ze KONIECZNOE musi byc pompa o tych samych nr a wiem od innego elektromech że pasuja z innymi nr i jest jakas tabelka pasujacych do siebie numerycznoe pomp. Posiada ktos moze cos takiego? Dodam ze rozrząd, zapowietrzenie,filtr,pompa paliwa,napiecie bylo niby sprawdzane.Z gory dziekuje za pomoc