benny82 napisał(a):2'ATDC -+2' czyli wartość od zera do +4 atdc.
benny82 sorry ale ja nie rozumieć Twojego polskiego
2 ATDC to inaczej -2 (minus dwa)
benny82 napisał(a): mój skaner diagnostyczny podaje 2,4 btdcc a rzeczywisty tym razem skakał 7,8-8,0btdc
O jakim logu piszesz ? 004 statycznym czy 004 w nastawach podstawowych (tzw BS-ach) ?
benny82 napisał(a): to mam takie wartości jak podałem 3,2 3,4 a potem wyskakuje 7,8 8,0
Jeżeli jest to 004 BS to zakładając, ze wartość 7,8-8,0 jest na EARLY -wczesny to coś jest nie tak. Ale to tylko gdybańsko i strata czasu.
Prawidłowo wykonane logi (do odczytu)
prosba-o-ocene-logow-t6414.html W kwestii pompy, kąta wtrysku 000, 001, 004 statyczne i 004 nastawy podstawowe (może być też 000 BS) ale raczej konieczne są też 013, 014 statyczne
Najprościej to kabelek od np VIAKENA za 30-40 pln, jakiś lapek i ściągnięty z sieci VAG COM 311.2 lub VCDS LITE i sobie zrobisz logi tak jak podane w linku
benny82 napisał(a):Mam już z tylu głowy że pompa do regeneracji. Zatarty nastawnik kąta wtrysku
Na jakiej podstawie ?
benny82 napisał(a):No więc byłem u znajomego mechanika i mądry program podał wartość kąta wtrysku
A ten mechanik z mądrym programem nie może wykonać logów i zgrać/ przesłać zapisanych plików .csv ?
benny82 napisał(a):mam cały silnik bdg oprócz pompy i wtrysku sterującego
jeżeli jest sprawny/lepszy/ pewny to opcją jest sam słupek i graty z AKE tak jak zrobił
Michal750 ake-lift-q-wymiana-glowic-na-bau-bdg-czy-swap-na-bau-bdg-t2889.html?hilit=swap%20g%C5%82owic#p38091