Strona 2 z 2

Re: koszty ekspoatacji A6 C6 2,4 Pb vs A6c5 1.8T lub 2.4

PostNapisane: 2016-09-10, 20:32
przez LB300
Matifcb napisał(a):37000 ? takie oferty juz sie pojawiaja = sie z negocjuje do 35000 i mozna spac spokojniej ? czy to wciaz za malo ? ( oczywiscie wiem ze nie mozna tego sie sztywno trzymac)


zmienilem tytul zastanawiam sie juz zdecydowanie miedzy A6. Albo bedzie to c5tka albo nowszy c6. I tu bariera beda tylko koszta eksloatacyjne. Wiem o rozrzadzie w c6stce.

Pytanie czy 2.4 w c5 i c6 to te same silniki i koszt samego utrzymania silnika sie pokrywaja ?

c5 wiadomo znacznie taniej kupie niz c6. Do obydwu wrzuce instalacje z gornej polki. c6 obstawiam ze te 35000 do max 40000 starczy na jakis rocznik mlodszy ? czy jest jakas granica w c6 albo w c5 gdzie wystepuja jakies poliftowe bezpieczniejsze wersje ? wydaje mi sie ze C5 szukac bede minimum 2002 rocznik i gdzies czytalem ze to juz po liftowe wersje sa wiec tu nie ma problemu. Co natomiast wiecie o C6 i lifcie co bylo by w moim przypadku wazne:)

W Holandii model A6 C6 2.4 z przebiegami 200-250tys km dobrze utrzymane z pewnego źródła i potwierdzonym przebiegiem z certyfikatem NAP to wydatek rzędu 8500-12000 euro ale auto jest w idealnym stanie i bezwypadkowe, dolicz koszty sprowadzania, akcyzy i zarejestrowania. Cokolwiek w Polsce ma niższa cenę może oznaczać tylko 2 rzeczy - albo konkretny dzwon, albo przebieg 500+ oczywiście chodzi o tysiące kilometrów....

Re: koszty ekspoatacji A6 C6 2,4 Pb vs A6c5 1.8T lub 2.4

PostNapisane: 2017-04-04, 22:19
przez Matifcb
minelo juz sporo miesiecy nadal ciezko pracuje nad powiekszaniem rodziny i jednoczesnie zwiekszeniem budzetu ;) boli mnie ciagle w c5tce ze to juz starsze auto.. skoro nie mam jeszcze parcia ( dziecka w drodze) to sobie zbieram kase dalej. Mam juz spokojnie na auto 10000 pln wiecej niz mialem wczesniej.
Skoro idzie o gaz to chya mi tylko zostaje 2.4 silnik a ten tylko do 2008 czyli przed liftem byl montowany. Tak wyczytalem o sprostowania prosze jesli jakies gafy walnalem. Rozrzad wiadomo kasa na boku na to musi byc. Ale kolektor podobno nie trzeba wymieniac. Raz ze jakis serwis w Polsce juz sie zajmuje regeneracja i maja niedlugo takie cos robic ( koszt niby pozniej 2000zl ) a dwa podobno grono ludzi jezdzi z zablokowanymi klapkami w kolektorze :->

spokojnie mam 40k na auto i z 20k na pakiet startowy i na czarna godzine ewentualnie wydatkow na auto. Temat c6stki wraca do mnie powili...

Re: koszty ekspoatacji A6 C6 2,4 Pb vs A6c5 1.8T lub 2.4

PostNapisane: 2017-04-06, 10:55
przez mat694
Zgadza się, po 2008 już nie kupisz 2,4 a to według mnie ostani sprawiedliwy silnik. Ja swój kupiłem w Sztokholmie z prawdziwym przebiegiem 139k i regularnie serwisowanym. Oczywiście odradzam allegro itp. Jakimś cudem tam są samochody tańsze niż za granicą a z podobnymi przebiegami. Wymieniłem oleje, filtry, klocki, jeden zawór do sterowania zmiennymi fazami rozrządu, regenerowałem xenony i auto płynie :)