Strona 1 z 1

A6c6 2.0

PostNapisane: 2019-03-13, 08:53
przez Jacek86
Witam zamierzam oglądać ten pojazd mógłby ktoś coś podpowiedzieć na co zwrócić szczególną uwagę i o co wypytac? Pozdrawiam
https://allegro.pl/ogloszenie/audi-a6-c ... 7869280955

Re: A6c6 2.0

PostNapisane: 2019-03-13, 10:42
przez xsebo1
Jaki łańcuch rozrządu, skoro jest na pasku? Zapytaj jak wygląda sprawa z fabrycznie wadliwym napędem pompy oleju, co było wymieniane i na co. Obejrzyj tuleje sanek, wyrwane i będzie powód do upustu - 150 zł x4 w aso. Rdza lubi się pojawiać nad szybą przednią, tylnej klapie i tylnych nadkolach. Powinien trzymać równo wskazówkę obrotów na zimnym i rozgrzanym

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Re: A6c6 2.0

PostNapisane: 2019-03-13, 12:04
przez Jacek86
Nie jestem w stanie sprawdzić go na zimnym bo gość podjedzie do mnie dziwne? Hmm i dziękuję za info mogę wrzocic jeszcze opis z raportu mógłby kto go wyjaśnić o co chodzi dziwna sprawa biorąc pod uwagę datę kupna i rejestracji auta a z tym co jest tutaj
https://www.autobaza.pl/historia-pojazd ... 1c0a0a0a4f

Re: A6c6 2.0

PostNapisane: 2019-03-13, 12:20
przez xsebo1
Rozgrzany na biegu jałowym wskazówka obrotów także powinna w miejscu stać. Trudno powiedzieć co było, może wisiał w Szwecji na aukcji wyrejestrowany (sprzedający odzyskuje cześć wartości auta z zielonego podatku), może walona, może nie przeszedł przeglądu. U mnie 6 letnie kupowałem i już były ogniska rdzy na klapie i nad szybą od odpryskow. Sprawdź po VIN i na stację diagnostyczna, ponoć pierwsze siadają górne wahacze

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Re: A6c6 2.0

PostNapisane: 2019-03-13, 12:26
przez Jacek86
Vin wrzocilem wyżej

Re: A6c6 2.0

PostNapisane: 2019-03-13, 12:32
przez xsebo1
Możesz otrzymać historie serwisową odpłatnie na maila od osoby prywatnej (ok 40zl), nie będę nikogo reklamował. Jest to o tyle ważne że do 10.2009r pompy oleju były wadliwe. Później aso wypuściło zestaw naprawczy na poprawionych częściach. Byłoby dobrze mieć na papierze że jest już wymienione, problem z głowy

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Re: A6c6 2.0

PostNapisane: 2019-03-13, 13:50
przez zibi06
Jacek86 napisał(a):opis z raportu mógłby kto go wyjaśnić o co chodzi dziwna sprawa biorąc pod uwagę datę kupna i rejestracji auta a z tym co jest tutaj

Trochę dziwnym może wydawać się zapis zgłoszeń w styczniu i lutym 2019 ( PL i następnie powrót => Szwecja) ale trudno jest cokolwiek "gdybać".
Skorzystaj też z :arrow:
Kod: Zaznacz cały
 https://fu-regnr.transportstyrelsen.se/extweb/
i wpisz sobie numer rej HAP 972 Język trochę ciężki :) ale można poprosić o pomoc wujka Google..
xsebo1 napisał(a):Jaki łańcuch rozrządu, skoro jest na pasku?

Może oprócz paska wymieniono łańcuch między wałkami, ale to jak proponujesz, jeżeli wymieniony w serwisie to warto sprawdzić historię serwisową, chociaż ta oferta w moim mniemaniu wygląda na "ukrytego" handlarzyka. Ktoś buja się ze sprzedażą raczej już dosyć długo i nawet cena wzrosła :) (tylko nie zmienił się przebieg)
Obrazek
Jacek86 napisał(a):Nie jestem w stanie sprawdzić go na zimnym bo gość podjedzie do mnie dziwne?

I miałbyś oceniać/kupić na "wygląd" ?

Re: A6c6 2.0

PostNapisane: 2019-03-13, 14:50
przez Jacek86
Mnie również ten raport zastanawia bo też widziałem te zdjęcia i próbę sprzedaży wcześniejszej zastanawia mnie co ten pan ma do powiedzenia o tym aucie tak jak październik - grudzień zero przebiegu Pana nie było? Auto uszkodzone i cena niższa? I jaki tam motor tsi czy tfsi? Bo jestem zielony i czy nie jest awaryjny

Re: A6c6 2.0

PostNapisane: 2019-03-13, 15:17
przez zibi06
Jacek86 napisał(a): zastanawia mnie co ten pan ma do powiedzenia o tym aucie tak jak październik - grudzień zero przebiegu Pana nie było?

Nie no jesień - zima to stoi w garażu ;) . Ostatnio jest duży wysyp aut ze Szwecji ponieważ koszty napraw są tak wysokie że, w tak starych autach mogą przekraczać ich wartość :).
Jacek86 napisał(a):I jaki tam motor tsi czy tfsi?

W A6 ma oznaczenie TFSI :arrow: 2-0tfsi-170-bpj-rozrzad-t6816.html#p83414

Jacek86 napisał(a):Bo jestem zielony i czy nie jest awaryjny

Ma swoje bolączki które jakoś tam starano się "poprawić" ale o ile dobrze pamiętam jakimś rozwiązaniem była wymiana tłoków i pierścieni.
Poza tym to z Twojego ogłoszenia jakby nie patrzeć jak na PB ma dosyć znaczny przebieg..

PS.
Kod: Zaznacz cały
https://www.wyborkierowcow.pl/wadliwy-silnik-2-0-tsi-ea888-porady/