Jancior napisał(a):czy moge sie spodziewac jakisgos remontu przy kupnie.
Przynajmniej w Twoim przypadku nie.
Jancior napisał(a):A jak z awaryjnoscia tych skrzyn po 2011r cos mniej awaryjne
Masz skrzynię 0AN i raczej z najnowszym oprogramowaniem. Przy prawidłowej eksploatacji i serwisie (wymiana oleju ATF, wymiana oleju w przekładni, przynajmniej kontrolą stanu "zabrudzenia" zewnętrznego filtra oleju i w razie konieczności jego wymianą/ lub czyszczeniem ) 300 tyś przebiegu podobno nie jest trudne do osiągnięcia.
Skrin z tego tematu na a4klub którego autorem jest bardzo dobry fachowiec w tej dziedzinie. Dodatkowo pomimo deficytu czasowego w miarę możliwości dzieli się wiedzą/ pomaga. Z tematem warto się zaznajomić. Nie wiem z jakich jesteś okolic, ale może Wrześnię masz gdzieś po drodze (w kwestii ewentualnego serwisowania )
- Kod: Zaznacz cały
https://a4-klub.pl/topic/60242-all-b6-b7-multitronic-encyklopedia/
Inny temat dotyczący multi ( są info dotyczące 0AN)
- Kod: Zaznacz cały
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=108242
Jancior napisał(a):No olej wiem ze byl lany longlife co 30tys km
Serwisowo/ po "niemiecku".
Obecnie większość A6 jest leasingowana/ w wynajmie długoterminowym i po tym okresie zmienia właściciela, więc wymiany eksploatacyjne przeprowadza się w/g specyfikacji producenta.
Jednakże znaczna część mechaników i specjalistów uważa i zaleca wymiany co 15-17 tyś km a w przypadku eksploatacji przede wszystkim w mieście zaleca się wymianę co 10-12 tyś km. Chociaż A6 w dieslu
do jazdy tylko po mieście ze względu na DPF jest jakimś tam małym "mankamentem".