Strona 1 z 1

AUDI A4 B5 1.9 tdi automat

PostNapisane: 2013-07-29, 21:08
przez Witia
Panowie i Panie może ktoś coś wypatrzy lub miał styczność z tym komisem. Samochód chce kupić mój ojciec . Samochód jest przed opłatami.

http://otomoto.pl/audi-a4-C28821337.html

Z góry dziękuję.

PostNapisane: 2013-07-29, 22:08
przez Lechu
to nie jest silnik TDI tylko pewno 1.9 Di . O różnicach poczytaj w necie. Jak dobrze pamiętam softowo ograniczona moc, ale się upewnij. Ile to przelotu ma ? stawiam na 300 a fotel mógł być w pokrowcu. I teraz analogia. diesel w automacie i pokrowce na siedzeniach - taxi ? .
Prawy błotniczek do sprawdzenia, bo jakoś mi nie pasuje. Zwróć uwagę na listwy dolne drzwi bo komplet w ASO kosztuje 500 PLN i przednie błotniki za kołem w pod listwą bo o dziwo ruda się tam pojawia.
Procedury przed zakupowe chyba znasz.

Re: AUDI A4 B5 1.9 tdi automat

PostNapisane: 2013-07-30, 07:38
przez Piotruś
Witia napisał(a):Panowie i Panie może ktoś coś wypatrzy lub miał styczność z tym komisem. Samochód chce kupić mój ojciec . Samochód jest przed opłatami.

http://otomoto.pl/audi-a4-C28821337.html

Z góry dziękuję.


Ja bym nie był aż taki surowy w ocenie jak Lechu :] ... .

Po pierwsze primo wydaje mi się, że nie ma żadnych podstaw "podejrzewać" silnika "Di", skoro ma automat i pełnowymiarowy napis TDi na tylnej klapie.

Po drugie primo zważywszy fakt, że autko ma już około 14 lat życia za sobą i kosztuje tyle ile kosztuje trudno oczekiwać, że nie będzie przy nim nic do zrobienia ... .
Po mojemu ważne aby przedstawiony stan był rzetelny i nic nie było "przykryte", a dobry mechanik i pasjonat COOO w jednej osobie będzie wiedział jak tchnąć nowe życie w omawiany egzemplarz.
Dla mnie najważniejsze (uwzględniając wiek auta) byłaby względnie bezwypadkowa przeszłość, a "resztę" jakoś "się wytnie" :-P ... .

Po trzecie primo skrzynia biegów zabudowana w tym aucie jest dosłownie pancerna i chyba niezniszczalna.
Kiedyś sam przywiozłem takiego samego rodzynka z DE, w którym maź zalegająca skrzynię biegów znajdowała się poniżej wszelkich wyobrażalnych poziomów, a jej konsystencja przypominała podgrzany asfalt.
Oczywiście zmiana biegów była utrudniona lub wcale nie następowała ale po dwukrotnej wymianie oleju z filtrem (tanie jak barszcz, nie to co we współczesnych) wszystkie funkcje życiowe wróciły, a po kolejnych kilkunastu tysiącach nawet przestało pooszarpywać przy przejściu na 3 bieg ... .

Witia, podsumowując myślę, że jedynym dobrym wyjściem z sytuacji będą rzetelnie przeprowadzone oględziny z natury ale jak dla mnie atrybutów przemawiających za tym egzemplarzem byłoby wystarczająco dużo, żebym w razie zapotrzebowania podjął decyzję o dokonaniu oględzin.

Co do korozji pod dolnymi listwami drzwi - jest "normalnym" :shock: :-x zjawiskiem nawet w modelach C6, to czego się spodziewać po kilkunastoletniej A4-ce ??

Tylko nie daj się "zrobić" na papierach - niech handlarz załatwi wszystko jak trzeba i wystawi Ci f-rę w procedurze marży.

PostNapisane: 2013-07-30, 09:40
przez Witia
Lechu napisał(a):to nie jest silnik TDI tylko pewno 1.9 Di

Lechu, z tego co znalazłem na audiklubie w tym roku montowane były dwa silniki o mocy 90 KM----AHH i AHU oba TDI. Nie wiem który był zestawiany z automatem.

Lechu napisał(a):Ile to przelotu ma ? stawiam na 300


14-sto letni diesel zwieziony zza zachodniej granicy nie może mieć mniej :-D To nie stanowi problemu liczy się ogólna kondycja jednostki.

Piotruś napisał(a):Dla mnie najważniejsze (uwzględniając wiek auta) byłaby względnie bezwypadkowa przeszłość, a "resztę" jakoś "się wytnie"


No i co by to nie była jakaś łódź podwodna :lol:

Dla mnie na plus przemawia ,że pojazd nie był męczony po naszych dróżkach no i to, że jakiś domorosły fan tiuningu nie poinstalował w nim ledów , zenonów i tym podobnych listew niklowych. Jak mój ojciec się zdecyduje na wycieczkę to potem opiszę finał . Ostatnimi czasy troszkę już zwiedziłem nasz kraj w poszukiwaniu autka, coprawda przedmiotem poszukiwań był MB W202 2.5 Turbo ale wszystko albo zajeżdżone albo zgnite .

Piotruś napisał(a):Tylko nie daj się "zrobić" na papierach - niech handlarz załatwi wszystko jak trzeba i wystawi Ci f-rę w procedurze marży


Taka opcja została zaproponowana przez handlarza .

Dzięki za zainteresowanie.

[ Dodano: 2013-07-31, 22:38 ]
MAŁA AKTUALIZACJA
Piotruś napisał/a:
Tylko nie daj się "zrobić" na papierach - niech handlarz załatwi wszystko jak trzeba i wystawi Ci f-rę w procedurze marży


Taka opcja została zaproponowana przez handlarza .



W wyniku niezrozumienia ojca przez telefon napisałem jak wyżej, ale prawda jest zupełnie inna. Handlarzyna proponuje spisanie umowy kupna z belgiem którego nikt na oczy nie widział :-o Dopiero po zapłaceniu za samochód oferuje pomoc w załatwieniu wszelkich tłumaczeń itd. Temat tego pojazdu jest dla nas zamknięty.

DUŻA AKTUALIZACJA

[ Dodano: 2013-08-08, 09:42 ]
Wszystko w sprawach formalnych się wyjaśniło na plus. Samochód zaliczkowany. Przechodzi teraz procedurę celno/skarbową. Silnik 1.9 TDI AHU 90 KM. rocznik 1999, model 2000 (polift). Miałbym prośbę do kogoś kto mógłby mi wygenerować z VIN-u całe wyposażenie (nawiasem mówiąc wiele tego nie ma)

VIN WAUZZZ8DZYA064434

A i jeszcze jedna sprawa widziałem kiedyś stronkę na której wklepywało się numer rej. Belgijski i można było się paru rzeczy dowiedzieć. Jak by ktoś miał to proszę o linka. :)