Strona 1 z 2

S4 B5 vs S8 D2. Za i przeciw.

PostNapisane: 2013-08-18, 08:52
przez Mad_MAX
Heyo

Proszę was o porady i nakierowanie w zakupie (załóżmy, że znajomy mnie prosił).

S4 B5 czy S8 D2 przed liftem.

Budżet , tak skromny , w granicach 15 tysięcy złotych , na sam zakup auta , reszta w skarpetce na początek.

Skrzynie takie same czyli tiptronic , więc , tutaj jest podobnie odnośnie awaryjności.

S4 to dwie turbiny , które zapewne w takim egzemplarzu nie będą już pierwszej świeżości hehe :)

S8 to po prostu waleń V8 , za bardzo nie ma się co tam wydarzyć.

Odnośnie kosztów utrzymania , to chyba S4 będzie jednak tańsze w utrzymaniu.

Proszę o wasze porady :)

Z góry dziękuję :)

PostNapisane: 2013-08-18, 12:10
przez Mad_MAX
adamze27 napisał(a):za 15 tys,aby to przypominało S8??chyba raczej A8 z początku produkcjii :mrgreen:


Don`t worry , jak już będę wiedział co , to znajdę :)

PostNapisane: 2013-08-18, 12:10
przez Rubio
Iwo pokaż mi S4 B5 z tipem za 15 tyś :?:

PostNapisane: 2013-08-18, 12:15
przez Mad_MAX
http://otomoto.pl/audi-s4-b5-avant-99r- ... 62263.html

dwójka w tą czy w tą to już nie różnica :) Chodzi mi ogólnie , że w miarę w takich pieniądzach.

Pewnie , że najlepiej to kupić najdroższą i git , ale pewność jest w takim samym stopniu tu i tu , dopóki nie sprawdzisz to nie będziesz wiedział z czym masz do czynienia.

Zdaję sobie sprawę , że nie będą to idealne auta , ale sukcesywnie można poprawić/ponaprawiać.

Dlatego proszę, nie przejmujcie się tak bardzo tym budżetem :) +/- 2 tysiące się znajdzie w razie W hehehe.

PostNapisane: 2013-08-18, 12:22
przez Rubio
To jest 2900zł więcej :mrgreen: i po drugie manual :-D
Dwa różne auta i oba chciałbym mieć.

PostNapisane: 2013-08-18, 12:29
przez Mad_MAX
Oj to było po prostu dla przykładu , a z ceną to wiadomo , że to wyjściowa i zawsze się coś zbije. Co nie zmienia faktu , że ta całkiem ładna hehe :) No i turbinki kuszą , oj kuszą hehehe :)

Poradzę sobie z ceną i sprawdzeniem auta , chodzi mi bardziej o nakierowanie , opinię.

PostNapisane: 2013-08-18, 12:46
przez Mad_MAX
V8 to V8 :P Ale wcześniej nie miałem styczności z turbem , więc może najwyższy czas spróbować ??

No jak by padło na S4 to na pewno bym nie wytrzymał długo na serii :)

Ciągnie mnie do "luksusu" , a z drugiej strony dalej mam zapędy małolata co lubi sobie pośmigać , wręcz uwielbiam to hehehe :)

PostNapisane: 2013-08-18, 14:59
przez Greg
Bałbym się trochę zakupu S8, ze w razie jakiejś grubszej awarii przyjdzie wyjąć więcej niż zapłaciłem za auto. A tak się może zdarzyć. I koszty eksploatacji wyższe. Popytaj Olka, miał S8 chyba po kanclerzu sądząc po wyposażeniu he, he
S4 to bardziej sensowny zakup mi się wydaje, jest Fun z jazdy a jednocześnie raczej akceptowalne koszty utrzymania. A masz zamiar wrzucac gaz?

PostNapisane: 2013-08-18, 19:06
przez Przemcio
Pamiętam jak olo narzekał że S8 to pijaczka :-P Jakby nie było A czy S wziąłbym 8 ;) S4 to zabawka do modów i zawesze bedzie mało a w A8 gajerek cygaro i człowiek zaraz inaczej się czuje :-P

PostNapisane: 2013-08-18, 19:48
przez Piotruś
Przepraszam za krnąbrność i upór ale za kwotę rzędu 13 - 17 tysi. PLN jak rozważałbym wybór pomiędzy Golfem IV, Octavią I lub ostatecznie Passatem B5 (ale sprzed liftu żeby zbyt ściorany nie był) - naturalnie z silnikami 1,9TDi lub w ostatecznej ostateczności 1,8 noPB ... .
Chodzi tylko o to, że w razie draki koszt ewentualnej naprawy nie przerośnie wartości całego samochodu, o co w przypadku zarówno S4 jak i S/A 8 będzie niezwykle łatwo. O niepotrzebnie wysokich kosztach codziennej eksploatacji nie wspominam ... .
Radzę też dobrze zakodować wszystkim napaleńcom ;-) , że dopatrywanie się jakichkolwiek analogii serwisowych pomiędzy modelami "A" a modelami "S" nie znajduje praktycznie żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości (te auta łączy tylko podobna linia karoserii).

Mad_MAX, jeśli potrzebujesz silnych wrażeń to kup sobie takie S4/S8 - nie patrzę Ci w kieszeń ale gdy już rozbijesz ostatnią świnkę na koszty drobnych napraw eksploatacyjnych - Małżonka zapewni Ci takie emocje, których nigdy nie zapomnisz :mrgreen: .... .

PostNapisane: 2013-08-18, 20:10
przez Lechu
Mad_MAX, rozważałem poszukiwanie S6 C4 i pogadałem sobie z właścicielami.
Wychodzi tak, ze S to S i wydatki też są S. W przypadku S6 C4 koszty wychodzą drożej jak utrzymanie A8. A odnośnie tip-a to modele 8 mają inne tipy . (przynajmniej tak mi mechanik od skrzyń powiedział) .
poza tym dwa przedstawione modele to są auta innej klasy. To zależy co oczekuję kolega.
Mało tego, za 15 tys S8 to raczej przystanek znajdziesz bądź auto wymagające sporych inwestycji.
Tj adamze27, zauważył jedynie A8 z początku produkcji.
Sam rozważam po cichu pierwsze A8 z tipem 4 biegowym .

PostNapisane: 2013-08-19, 14:48
przez Mad_MAX
Piotruś ma zakaz wstępu hehehehee :) :mrgreen: :mrgreen:

A tak poważnie to padło na S4 B5 :) Teraz trzeba znaleźć w miarę sensowny egzemplarz :)

PostNapisane: 2013-08-19, 15:10
przez Mad_MAX
No i już się znalazł :)

Znajomy sprzedaje :

http://allegro.pl/audi-s4-b5-avant-2-7- ... 62246.html

PostNapisane: 2013-08-19, 15:25
przez Mona
no to na najbliższym spocie widzimy Cie w S4?:P

PostNapisane: 2013-08-19, 15:36
przez Mad_MAX
Taaa , dzisiaj od razu heheehe :)