Drganie, kołysanie silnika na wolnych obrotach 2.0 140KM
Napisane: 2018-07-09, 12:48
Witam, zanim opiszę problem chciałbym zapytać czy zawory są częścią eksploatacyjną? Pytam dlatego że nabyłem A6 C6 2007 140KM z roczną gwarancją na jednostkę napędową i nie wiem czy ten problem obejmuje Gwarancja (oczywiście sprzedawca twierdzi że zawory są częścią eksploatacyjną i gwarancja tego nie obejmuje)
Problem polega na tym że na wolnych obrotach silnik czasem nieregularnie szarpnie, buja..
Z diagnozy VAG wynika błąd na 1 zaworze ( brak regulacji czy przekroczona regulacja - nie pamiętam dokładnie)
Sprzedawca proponuje mi naprawę tego za około 300-400 zł
Pytania które się nasuwają to:
1. j.w. czy zawory to część eksploatacyjna/ czy sprzedawca powinien naprawić na własny koszt?
2. czy można wymienić jeden "zawór" czy trzeba wymienić wszystkie?
3. ile mogą kosztować części na 1 zawór (sprzedawca twierdzi że 100zł)?
Chciałbym uniknąć sytuacji gdzie z 300-400 zł zrobi się dużo więcej bo wcisną mi kit że przy okazji trzeba pół silnika wymienić, który ponoć jest na gwarancji
Z góry dziękuje za pomoc i odpowiedzi.
Problem polega na tym że na wolnych obrotach silnik czasem nieregularnie szarpnie, buja..
Z diagnozy VAG wynika błąd na 1 zaworze ( brak regulacji czy przekroczona regulacja - nie pamiętam dokładnie)
Sprzedawca proponuje mi naprawę tego za około 300-400 zł
Pytania które się nasuwają to:
1. j.w. czy zawory to część eksploatacyjna/ czy sprzedawca powinien naprawić na własny koszt?
2. czy można wymienić jeden "zawór" czy trzeba wymienić wszystkie?
3. ile mogą kosztować części na 1 zawór (sprzedawca twierdzi że 100zł)?
Chciałbym uniknąć sytuacji gdzie z 300-400 zł zrobi się dużo więcej bo wcisną mi kit że przy okazji trzeba pół silnika wymienić, który ponoć jest na gwarancji
Z góry dziękuje za pomoc i odpowiedzi.