Strona 1 z 1

A6 C5 AJK 2,7 biturbo 230 km TUNING DIY

PostNapisane: 2015-03-05, 15:39
przez BARANEK
Witam. Chodzi mi o przeróbki mechaniczne, proste które można wykonać we własnym zakresie, niewielkim nakładem pieniędzy. Ma to być wzorzec, dla kolejnych użytkowników zainteresowanych tematem. Chodzi o silnik 2,7biT w A6 C5, 230km 310Nm, 2000r, przedlift, sedan w manualu. Prosiłbym jakie wg was przeróbki warto zrobić. Mam zamiar bo zrobieniu wszystkiego zrobić nowy program. Proszę nie pisać, że w googlu wszystko idzie znaleźć.

-na pewno przerobienie wydechu
- wyrzucenie katalizatorów za turbinami,
- wsadzenie rury(downpipe)-nie zadławia turbiny, lepszy przepływ spalin.

Co dalej wg was z wydechem? Środkowy out, rura do ostatniego??


Pozdrawiam i proszę o info!

Re: A6 C5 AJK 2,7 biturbo 230 km TUNING DIY

PostNapisane: 2015-03-06, 13:27
przez m4n77
Ja bym proponował zacząć od podstaw, czyli odpowiedniego zasilenia= wieksze wtryski, duży IC, wydajniejsza pompa paliwowa + dobry remap na początek :)

Re: A6 C5 AJK 2,7 biturbo 230 km TUNING DIY

PostNapisane: 2015-11-02, 14:01
przez rh.rally
Wszelkie przeróbki zależą od przyrostu, jaki jest przez nas pożądany :)
Od tego należy wyjść.
Nawet sam remap takiego silnika daje sporo radości :D

Re: A6 C5 AJK 2,7 biturbo 230 km TUNING DIY

PostNapisane: 2015-11-02, 14:11
przez bendzji
Dla ciekawych tuningu od strony ecu polecam s4wiki.com/wiki/Tuning i forum i www.nefariousmotorsports.com/forum/ - kopalnia wiedzy , dzieki info stamtad i troche własnego czasu wyłączyłem diagnozę katalizatora :)