Strona 1 z 1

Remaping

PostNapisane: 2015-03-21, 21:43
przez Bardeuss
Mam pytanie odnośnie remapingu, mam a6c6 z 2010 roku, 2.0tdi wersja le mans 170 koni. Te silniki są z rożna ilością koni od chyba 136 do 170 stad moje pytanie czy 170koni w le mans to już jest górna granica czy można jeszcze zrobić remaping i do ilu może wzrosnąć liczba koni żeby było bezpieczne dla silnika i skrzyni?
Dziękuje i pozdrawiam

Re: Remaping

PostNapisane: 2015-03-22, 09:53
przez egoonn
tak jeszcze można coś wycisnąć , jedż do pożądnego tunera i po sprawdzeniu kondycji silnika bedzie wiedział ile można lub czy woogóle można to jest tylko jedyna i słuszna droga żadnym popaprańcom nie dawaj auta na takie zabiegi , o skrzynie się nie martw z opisu widze manual także wytrzyma napewno

Re: Remaping

PostNapisane: 2015-03-22, 22:35
przez Bardeuss
Dzięki wielki za info

Re: Remaping

PostNapisane: 2015-11-02, 15:10
przez rh.rally
Bardeuss napisał(a):Mam pytanie odnośnie remapingu, mam a6c6 z 2010 roku, 2.0tdi wersja le mans 170 koni. Te silniki są z rożna ilością koni od chyba 136 do 170 stad moje pytanie czy 170koni w le mans to już jest górna granica czy można jeszcze zrobić remaping i do ilu może wzrosnąć liczba koni żeby było bezpieczne dla silnika i skrzyni?
Dziękuje i pozdrawiam


170KM nie jest górną granicą. Różnice w osiągach poszczególnych silników wynikają z kilku aspektów. Głównym jest stosowanie różnego osprzętu i odpowiednie ustawienia programu sterującego pod dany osprzęt. Oczywiście fabryka pozostawia duży zapas. W razie pytań służę pomocą na PW.

Re: Remaping

PostNapisane: 2018-05-11, 16:08
przez xsebo1
Temat umarł więc się podepne by nie dublowac. Po mapie bezpiecznie ~195km/450nm z silnika 2.0 caha. Podnosząc ciśnienie doładowania dobrze zamontować ic z 3.0, więcej powietrza to i większy ic

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Re: Remaping

PostNapisane: 2018-05-12, 10:07
przez egoonn
to już ładnie sie odpycha nm. robi tez swoje , graty <okok>