Strona 1 z 1

audi a6 c7 3.0 BiTDI 313 KM

PostNapisane: 2017-05-16, 08:38
przez kevin_007
Witajcie chłopaki,

W końcu przyszła zmiana c6 na c7. Kupiłem audi a6 c7 3.0 BiTDI 313 KM z 2014 roku.
Przeczytałem ostatnio o problemach tych silników na forum i się strasznie przestraszyłem. Wycieki oraz problemy przy rozrządzie.
Powiedzcie mi czy jest możliwość jakoś sprawdzić w ASO czy np silnik był już uszczelniany przez poprzedniego właściciela.
Na razie nie cieknie albo nie widzę tego. Ale jeśli zacznie cieknąć to na pewno nie będę tego robił w ASO bo mam gościa co od 20 lat robi same Audice.
Tylko teraz pytanie, Jak ten mechanik będzie musiał to uszczelnić ? Jest jakaś nowa uszczelka (ulepszona) aby nie ciekło :)

Re: audi a6 c7 3.0 BiTDI 313 KM

PostNapisane: 2017-05-16, 12:48
przez Piotruś
Każda naprawa wykonana przez ASO (również gwarancyjna/bezpłatna) ma swój ślad w historii serwisowej - wystarczy podjechać i sprawdzić/zapytać.
Wiadomo, że wszystko jest możliwe ale w aucie z 2014 roku ja bym się raczej wycieków już nie spodziewał.
Tak samo zresztą problemów z rozrządem najbardziej charakterystycznych dla egzemplarzy z początków produkcji C7.

Szczere gratki - kupiłeś fajną bryczkę to się nią ciesz i nie myśl o kłopotach, których prawdopodobnie nigdy nie doświadczysz.

Z drugiej strony skoro wyskoczyłeś już z taaaakiej kasy, to trzeba było celować w model poliftowy (np. wyprodukowany w 2014 ale MR'2015), bo to jednak "trochę" już inna bajka jest 8-) .

Re: audi a6 c7 3.0 BiTDI 313 KM

PostNapisane: 2017-05-17, 11:15
przez kevin_007
Piotruś napisał(a):Z drugiej strony skoro wyskoczyłeś już z taaaakiej kasy, to trzeba było celować w model poliftowy (np. wyprodukowany w 2014 ale MR'2015), bo to jednak "trochę" już inna bajka jest .


To już sporo różnica cenowa. Moje audi już było dla mnie drogie a taki polift to pewnie kolejne 15-20 tyś euro z pewnego źródła.