Podkładki pod wtryskiwacze A7 3.0 biTDi 320 KM
Napisane: 2020-12-11, 16:57
Czytałem dużo na temat miedzianych uszczelek wtryskiwaczy, frezowaniu gniazd itd. Parę miesięcy temu poczułem spaliny w środku ale było to w mieście i myślałem że to z innego auta, parę dni temu powtórka i na trasie szarpanie silnika w zakresie obrotów 1200-1800. Szybko przypomniałem sobie o tych uszczelkach, to co się okazało widać na zdjęciu, auto seryjne, bardzo dbane 172 tys przebiegu. Konkluzja, 120-150tys i obowiązkowa wymiana uszczelek, oringów i śrub mocujących wtryskiwacze. Po wymianie auto jak nowe. Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka