A8 D2 4.2 Quattro AKG Momenty dokręcania stopy korbowodu
Napisane: 2013-11-12, 23:29
Witam.
Właśnie składam takie A8 jak w temacie i zostałem zaskoczony brakiem danych odnośnie momentu dokręcania śrub korbowodów, a mam w czym wybierać jeśli chodzi o te sprawy. W jednej z platform informacyjnych jest wpis odnośnie panewek głównych i brzmi on tak:
UWAGA: Pomiaru luzu łożyska nie da się przeprowadzić zwykłą metodą i nie należy również próbować, ponieważ prowadzi to do uszkodzenia bloku silnika i wału korbowego. Jeżeli śruby łożyska zostaną poluzowane, blok cylindrów i wał korbowy muszą zostać wymienione.
Łożyska czyli panewki....
Jeśli ktoś ma dane jakim momentem dokręcić stopy korbowodowe w tym silniku to będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Właśnie składam takie A8 jak w temacie i zostałem zaskoczony brakiem danych odnośnie momentu dokręcania śrub korbowodów, a mam w czym wybierać jeśli chodzi o te sprawy. W jednej z platform informacyjnych jest wpis odnośnie panewek głównych i brzmi on tak:
UWAGA: Pomiaru luzu łożyska nie da się przeprowadzić zwykłą metodą i nie należy również próbować, ponieważ prowadzi to do uszkodzenia bloku silnika i wału korbowego. Jeżeli śruby łożyska zostaną poluzowane, blok cylindrów i wał korbowy muszą zostać wymienione.
Łożyska czyli panewki....
Jeśli ktoś ma dane jakim momentem dokręcić stopy korbowodowe w tym silniku to będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam