Strona 1 z 1

TRYB AWARYJNY- ZAPCHANY DPF

PostNapisane: 2015-01-03, 10:57
przez Piotr
Podczas osobiście przeze mnie dokonanej próby wypłukania dpf-u stwierdziłem, że poprzedni mechanik dla pewności wykonał otwór w ceramice. Prawdopodobnie zrobił to dla pewności, co bym nie wrócił do niego po kilku dniach z reklamacją. Po 3/4 tys auto wyświetliło sprężynkę i weszło ponownie w tryb awaryjny. Ponownie uszkodził się czujnik na dpf-ie. Uważam, ze najlepiej będzie wstawić nowy dpf z czujnikami. Czy mój kierunek myślenia jest prawidłowy? heelp!!!!!

Re: TRYB AWARYJNY- ZAPCHANY DPF

PostNapisane: 2015-11-04, 16:10
przez rh.rally
Tak. Masz dobry kierunek myślenia.
Możesz kupić nowy DPF, czujniki jeśli są ok, to mogą zostać, chyba, że też zostały uszkodzone.
I druga możliwość mniej ekologiczna usunąć ceramikę zupełnie i programowo wyłączyć obsługę filtra.

A tak swoją drogą to mechanik nie zdawał sobie sprawy, że jak wywali otwór (zniszczy filtr), to kontrolka zaświeci jeszcze szybciej? :-o