dredan napisał(a):Adrian zawsze można sobie pośmigać na ręcznym zmienianiu przełożeń skrzyni i "efektu tramwaju" nie ma
U mnie multi zamula na zimnym, widze różnice jak skrzynia się rozgrzeje
Wiadomo czym to jest spowodowane.
Wracając do przekładki na manual. Czy każda skrzynia z 2.5 TDI V6 pasowała by na swapa ?
Kazda skrzynia 5 czy 6 biegowa bedzie pasowala - roznia sie wybierakami i lapami jednakze by nie miec problemow poszukaj skrzynia ktora ma 2 wtyczki-
1 predkosc
2 wsteczny
Jezeli kupisz zetaw z sprzeglem 280mm to bedziesz potrzebowal flanszy pomiedzy skrzynia a silnikiem, 240mm tego nie wymaga
Wpierwszym poscie dales spis czeci potrzebnych do przekladki
Nie musisz kupowac calych pedalow - wystarczy pedal sprzegla i bolec -
Duzo jest ofert czesci z anglikow- decydujac sie na taki zakup musisz dokupic pompke sprzegla i przewod- z anglika nie pasuje
Po przekladce nalezy przekodowac sterowniki silnika i abs - zegary jak kto chce - jezeli nie przekodujesz to na vag bedzie blad brak komunikacji z skrzynia multi - zadnych skutkow ubocznych
z wiazki musisz pociagnac kabel brazowy(masa) i brazowo-zolty do czujnika wstecznego oraz brazowy(masa) i brazowo czerwony do czujnika predkosci
Mam za soba trzy takie przekladki(co prawda w benzynie 2.4 i 1.8 t ) wiec sluze poradami