Strona 3 z 3

Re: Przekładka Multitronic na manual

PostNapisane: 2015-05-22, 09:57
przez Rek1n82
czyli teoretycznie wszystkie skrzynie pasują tylko różnica jest w przełożeniach? robił ktoś swapa skrzyni z diesla do benzyny 2,8? półosie będą pasować? jak ze sprzęgłem i dwumasa? sprzęgło dobiera się do skrzyni a dwumase do silnika tak?

Re: Przekładka Multitronic na manual

PostNapisane: 2015-05-24, 08:56
przez Krzysiek
Dokladnie tak - skrzynie roznia sie tylko przelozeniami - ale trzeba tez pamietac o tym by skrzynia miala dwie wtyczki wsteczny i predkosciomierz
Do tych aut byly montowane dwa rodzaje sprzegiel 240 i 280 mm przy drugim wariancie jest potrzebny dystans pomiedzy skrzynia i silnikem (taka 4mm blacha)
Polosie beda pasowaly z kazdej manualnej skrzyni, nieistotne czy benzyna czy diesel






grabollo69 napisał(a):Czyli generalnie nowy tunel nie jest potrzebny?Mam jeszcze mały kłopot ze znalezieniem półosi, jakby ktoś miał nr części do manuala, byłbym wdzięczny.
Prosiłbym jeszcze o potwierdzenie czy wszystko mam, czy coś jeszcze trzeba dokupić;
- skrzynia
- półosie
- wybierak
- pedały

Rozrusznik będzie pasować? Czy coś jeszcze musze dokupić? Dzięki za odpowiedź.



Rozrusznika nie zmieniasz
Do listy dopisz
Kompletne sprzeglo z dwu lub jednomasem nie zapomniec o lozysku igielkowym!!!!
Pompka sprzegla +przewod gumowo-metalowy+ przewod gumowy - zalozyc to przed wlozeniem manuala !!!
Lapy skrzyni

Re: Przekładka Multitronic na manual

PostNapisane: 2015-06-16, 12:33
przez Rek1n82
Witam
Jestem po przekładce z multi na manuala i wszystko co mechaniczne robiłem sam tak wiec jakby coś to możne uda mi się podpowiedzieć. Zostalo mi kodowanie sterowników i ogarniecie tempomatu ale auto już jeździ

Re: Przekładka Multitronic na manual

PostNapisane: 2015-11-14, 23:43
przez kotyl
Witam Panowie.Jestem nowy na waszym forum.
Mam pytania odnośnie swapa multi na manuala.a6c5 2.5 tdi 2003.163 silnik BFC
Do kolegi : Rek1n82 , potrzebuję parę cennych wskazówek dotyczących przeróbki gdyż
też będę robił to sam. Z góry dzięki za odp. Może jesteś z woj. Sląskiego??

Re: Przekładka Multitronic na manual

PostNapisane: 2015-11-15, 12:09
przez Maxsterr
Krzysiek napisał(a):Do tych aut byly montowane dwa rodzaje sprzegiel 240 i 280 mm przy drugim wariancie jest potrzebny dystans pomiedzy skrzynia i silnikem (taka 4mm blacha)
Nie było sprzęgieł 280mm... Albo 228mm, albo 240mm i to pod 240 trzeba dystans.

Re: Przekładka Multitronic na manual

PostNapisane: 2015-12-13, 18:46
przez Krzysiek
Masz rację

Re: Przekładka Multitronic na manual

PostNapisane: 2018-04-19, 14:36
przez ti-gas
Witam też jestem w trakcie przekładki z multi na manual i do czego jest potrzebna dla przekładka miedzy skrzynie i silnik . Mając zdjętą dwumase od silnika 2.8 apr i po włożeniu jej ze skręconym sprzęgłem ładnie sie chowa w skrzyni od 2.5tdi 6b . Mam jeszcze drugą skrzynie 5b od benzyniak i tam taksamo ładnie sie chowa .
Przemierzając te dwie skrzynie to szczerze mówić wymiar ich w środku są identyczne. No chyba ze dwumas i sprzegło 240mm od 2.5tdi sa wyzsze od dwumasu z 2.8V6 . Ma ktos moze porównanie obok siebie dwumasy z 2.5tdi i 2.8
Prosze o pomoc.

Re: Przekładka Multitronic na manual

PostNapisane: 2023-02-16, 19:16
przez Auristel88
Panowie mam problem :( Jestem na etapie przekładki multitronica na manualną piątke Audi a6 c5 1.9 tdi 2004 . Wszystko działa ale mam problem z mocowaniem skrzyni. Lewa łapa pasuje. Prawa niestety wisi w powietrzu. Czy wie ktoś może jaka łapa powinna zostać zastosowana ??
PROSZĘ O POMOC !!