Strona 1 z 1

Przerwany obwód lub zwarcie na 3im zaworze

PostNapisane: 2017-03-22, 09:25
przez Tomas74
Witam.

Mam problem ze skrzynią biegów. Pracuje tylko w trybie awaryjnym na trzecim biegu. Diagnostyka pokazuje przerwanie obwodu lub zwarcie do masy na trzecim zaworze.
Ktoś się spotkał z takim problemem lub wie czego to może być przyczyna ?

Re: Przerwany obwód lub zwarcie na 3im zaworze

PostNapisane: 2017-03-22, 19:49
przez bendzji
Trzeba prześledzić wiązkę - od wtyczki i kabli wychodzących ze skrzyni po sterownik w nogach pasażera

Jak tu będzie ok to miska skrzyni do zrzucenia i wiązka w środku do sprawdzenia

Re: Przerwany obwód lub zwarcie na 3im zaworze

PostNapisane: 2017-03-23, 22:10
przez mateusz_918
na wtyczce od zaworka zmierz opornosc, ale jesli jezdziłes jakis czas w trybie awaryjnym to skrzyni pewnie się oberwało

Re: Przerwany obwód lub zwarcie na 3im zaworze

PostNapisane: 2017-03-26, 13:00
przez Tomas74
Po rozebraniu skrzyni okazało się , że wypadł przewód na wtyczce w skrzyni. Po naprawie ten błąd spadł, pojawił się nowy 00575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym. Dodam , że po zresetowaniu błędu pracuje ładnie ale po przejechaniu kilkudziesięciu metrów znowu wchodzi w tryb awaryjny i max 2000 obrotów aż do zresetowania błędu.

Jakieś pomysły czego to może być problem teraz ?

P.S. Wchodzi w tryb awaryjny na 3 biegu.

Re: Przerwany obwód lub zwarcie na 3im zaworze

PostNapisane: 2017-03-29, 20:48
przez mateusz_918
zaworek n75 i węzyki jego do sprawdzenia drożność i stan czy nie ma dziur nie jestem pewny, ale wydaje mi się ze gdyby była dziurka w węzyku byłby inny błąd więc sprawdż czy się nie zatkał , jak już misa od skrzyni była odkręcona to obowiązkowo trzeba było zmierzyć opornośc elektrozaworów wyczyścić sterownik, olej jaki wlałeś, po takim zabiegu na raz nie uzupełnisz stanu oleju w skrzyni. jeśli chodzi o tryb awaryjny to pierwsze penetrant do styków wypsikać złacza sprawdzić stan kabli, jesli nie to, to miska olejowa skrzyni odkręć i płyta sterująca do sprawdzenia elektrozawory itd. znajomy serwisant ASB polecił mi jak miałem problem z trybem awaryjnym szukac przyczyny w elektro zaworze na płycie ASb odpowiedzialnego za regulowanie cisnienia oleju, ale przyczyn może byc wiele.
błędów się nie kasuje w czasie jazdy jest odpowiednia kolejność, bo możesz skasować błąd, błąd nadal bedzie a program może go nie widzieć