Strona 2 z 2

Re: Zmiana obniżenie zawieszenia z 1BA na 1BE

PostNapisane: 2014-10-15, 12:56
przez RomanS
Mirooo napisał(a):tylko że na 1BA auto wygląda jak motorówka jest strasznie wysokie w porównaniu do 1BE


Eee tam, zaraz "strasznie". Porównywaliśmy kiedyś moje 1 BE z 1BA i wyszło 2,5 cm róznicy :-)

Re: Odp: Zmiana obniżenie zawieszenia z 1BA na 1BE

PostNapisane: 2014-10-16, 07:46
przez nie pamietam 82
Coś mało Ci Romku wyszło. Tylko 25mm ? Trzeba by było zmierzyć zaraz po wyjechaniu z fabryki ale... to raczej nie przejdzie :-D
No chyba, że większość A6, które widuję na 1BA są zaraz po wymianie sprężyn ( na "ori" ) i dlatego tak wysoko stoją.

Pozdrawiam

Re: Zmiana obniżenie zawieszenia z 1BA na 1BE

PostNapisane: 2014-10-16, 08:04
przez RomanS
Porównanie bylo zrobione na 2 autach używanych, kilkuletnich. Dokłądnosć pomiaru też nie była super bo robione miarka marketową. Rózne zużycie opon też możliwe (już nie pamiętam). No i może twardsze z natury zawieszenie 1BE ma mniejszą tendencje do siadania z upływem przejechanych km?.
Mierzyliśmy odległośc najwyższego punktu tylnej opony do krawędzi błotnika (no właśnie, może jeszcze stopień napompowania kół ?)
Tak, że faktycznie nie będę w takim razie przysięgał co do tych ok. 2,5 cm. Tzn. tyle nam wyszło, ale nie pamietam na ile zwracalismy uwagę żeby te pozostałe warunki były takie same w obu autach ? :roll:

Re: Zmiana obniżenie zawieszenia z 1BA na 1BE

PostNapisane: 2015-05-24, 19:00
przez jacob
ja tam mam 1bv -30mm i felgi zima/lato 19 szerokość 255 i profil 35 i nie narzekam :>