Strona 1 z 2

Sprężyny obniżające Eibach

PostNapisane: 2013-06-11, 07:17
przez Rubio
Jeśli ktoś szuka sprężyn poprawiających wygląd i prowadzenie na zakrętach bez utraty komfortu to polecam.
Sprężyny Eibach - 30mm

Przed:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I po:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

PostNapisane: 2013-06-11, 10:54
przez Mad_MAX
Do Fordzisława właśnie cały czas myślę , czy obnizyć o -40mm i już sam nie wiem.

Wiadomo , że wyglądać będzie super ale właśnie obawiam się komfortu.

PostNapisane: 2013-06-11, 11:05
przez Rubio
Przy Eibachach naprawdę mało stracisz komfortu zwłaszcza że zostają ori amory...

PostNapisane: 2013-06-12, 21:12
przez olo_gsm
Ja ma podobne odczucia ze sprężynami Weitec. Testuję już trzeci komplet tych sprężyn w różnych autach i jest napradę git.

Re: Sprężyny obniżające Eibach

PostNapisane: 2014-02-11, 21:04
przez slawinio82
a czy do avanta takze można je zastosować???

Re: Sprężyny obniżające Eibach

PostNapisane: 2014-02-11, 21:42
przez nie pamietam 82
Mad_MAX napisał(a):Wiadomo , że wyglądać będzie super ale właśnie obawiam się komfortu.


W A4 miałem zółte APEX"y, wygląd ok ale komfort jazdy spadł, szczególnie jak miałem 2 lub 3 pasazerów z tyłu :-|
Trzeba było bardzo uważac na każdym krawęzniku a progi zwalniające to tylko pod skosem <uoee> <uoee> <uoee>
Osobiście wolałbym teraz zainwestować w dobry gwint. <okok>

Obrazek

Re: Sprężyny obniżające Eibach

PostNapisane: 2014-02-12, 17:21
przez egoonn
olo_gsm napisał(a):Ja ma podobne odczucia ze sprężynami Weitec. Testuję już trzeci komplet tych sprężyn w różnych autach i jest napradę git

zgadzam sie tez duzo ludzi ma i ja sam posiadam -40 siada równo jak pisza i komfort jakis jest zachowany

Re: Sprężyny obniżające Eibach

PostNapisane: 2014-02-12, 17:52
przez sosna
ja ze swoich H&R -40 mm tez jestem zadowolony ale bedzie chyba zmiana na gwint 8-)

Re: Sprężyny obniżające Eibach

PostNapisane: 2014-03-22, 10:36
przez endriu_op
Koledzy, może ktoś się wypowie jak wygląda użytkowanie spręzyn obniżających przy zachowaniu ori amorów. Czy wszystko jest ok? Czytałem wiele opinie że na początku jest wszystko dobrze a po miesiącu amory nadaja się do wymiany. Zastanawiam się na zestawem eibach pro kit - 30, tylko nie wiem jak to będzie chodzić z tymi standardowymi amorkami przy zawieszeniu 1BA

Re: Sprężyny obniżające Eibach

PostNapisane: 2014-03-22, 12:56
przez sosna
Do -30 mm nie ma problemu ale powyżej amorki dostają po du..ie

Re: Sprężyny obniżające Eibach

PostNapisane: 2014-03-22, 13:05
przez endriu_op
Sosna dzieki za odp. czyli wszystko powinno poprawnie chodzić, gdzieś wyczytałem że na ori amorach bedzie chodził jak ping pong

Re: Sprężyny obniżające Eibach

PostNapisane: 2014-03-22, 20:07
przez nie pamietam 82
endriu_op, czyli jednak look a nie pełen komfort. To mi się podoba <okok> Na 18'' taka szpara na 1BA wygląda <uoee>

Pełne poparcie z mojej strony i doping <radocha> <radocha> <radocha>

pzdr

Re: Sprężyny obniżające Eibach

PostNapisane: 2014-06-30, 16:55
przez endriu_op
Rubio napisał(a):Jeśli ktoś szuka sprężyn poprawiających wygląd i prowadzenie na zakrętach bez utraty komfortu to polecam.
Sprężyny Eibach - 30mm

Dołączam do grona szczęśliwców <rotfl> posiadających Eibach Pro Kit - 30 mm (udało mi się wyrwać na alledrogo w bardzo fajnych pieniążkach) również bardzo polecam i namawiam tych którzy się wachają przed wymianą. w komforcie nie zauważyłem jakiejś sporej różnicy ale w prowadzeniu auta - kolosalną. <okok>
Pozdrawiam

Re: Sprężyny obniżające Eibach

PostNapisane: 2016-05-23, 15:06
przez elioneq
Cześć, pozwólcie że się dołącze do tematu... Chciałbym u siebie założyć sprężyny obniżające 40mm, czy w takiej sytuacji będę musiał zmienić ori amory na sportowe? Opinie na ten temat są podzielone... btw mógłby ktoś wkleić linka z takimi sprężynami? zielony jestem w temacie. :oops: Nie wiem jak, gdzie i dlaczego :-P

Re: Sprężyny obniżające Eibach

PostNapisane: 2016-05-23, 20:53
przez dziii
Opinie masz różnie bo każdy pokonuje inne drogi i inne dystansy. I później jednym starcza na dłużej taki amor a innym nie. Tutaj bardziej patrzyłbym jak dany amor będzie tłumił skoki itp. ale ogólnie rzecz biorąc wymieniasz sprężyny na -40mm wymieniasz też amory i tyle. Bez kombinowania i drogą na skróty.