Strona 9 z 9

Re: Allroad opada przód po nocy

PostNapisane: 2016-01-19, 07:25
przez Piotruś
Turk12 napisał(a):ostatnio zauważyłem też, że włącza mi się kontrolka zawieszenia, i nie ma siły się podnieść z poziomów, czasem trwa to długo, czasem się nie podnosi w ogóle i załącza się kontrolka, obniża się natomiast bardzo szybko heh, wcześniej nie było problemu zaczęło się na zimę jak mrozy się pojawiły, jak stoi na którymś poziomie to trzyma długo nic nie opada na postoju, przy mrozie owszem po nocy zdarzyło się ze przód opadł trochę,,, mechanik podpinał pod komp. i stwierdził po błędach, że kończy się kompresor, czy wymiana kompresora załatwiła by temat, czy niekoniecznie?

Z tego co opisujesz PRAWDOPODOBNIE tak, załatwiłaby.

Turk12 napisał(a): czy może być jakaś nieszczelność na samych kompresorze?

Teoretycznie zawsze można podejrzewać nietypową awarię. W praktyce nigdy się nie spotkałem ani nie słyszałem o "dziurawym" kompresorze.
Za to o zużytym nadzwyczaj często.

Turk12 napisał(a):i czy jest taka opcja że załóżmy auto wskoczy na trzeci poziom( i tak pokazuje kontrolka) a w rzeczywistości kompresor nie dopompował do tego trzeciego poziomu. Czy jest to niemożliwe, takie przekłamanie przy słabym kompresorze lub kończącym się??

Nie ma takiej możliwości. Świecenie poszczególnych kontrolek poziomu NIE zależy od widzimisię sterownika, tylko od rzeczywistego zakresu wysokości sczytanego przez potencjometry na wahaczach. No chyba, że są wadliwie zaadoptowane ale to już zbyt dużo filozofowania.

Jak sądzę, odczytane błędy będą dotyczyły przegrzanego kompresora lub coś bardzo podobnego. Czekamy.

Re: Allroad opada przód po nocy

PostNapisane: 2016-01-28, 16:43
przez Turk12
troszeczkę się opóźniło... otóż auto po komp.

podaję błędy : 1772(S06EC):9B Przewód sygnałowy czujnika ciśnienia regulacji wysokości zawieszenia Niewiarygodny sygnał
1400(S0578):8B Regulacja wysokości zawieszenia Nieosiągnięta granica regulacji

to S w nawiasie na wydruku jest przekreślone pionową kreską, ale nie wiem czy to istotne

faktycznie się kończy kompresor??

wrzucam jeszcze foto mocowania czujnika( jeśli źle pisze, proszę o poprawę czy to czujnik), co znalazłem przypadkowo- prawe kolo tu jest poprawnie chyba
Obrazek

i teraz lewe.. i pytanie gdzie mogę znaleźć taką obejmę ..bo ktoś sobie wykombinował ..do tego ta obejma chyba się przemieściła bo jest w innym miejscu niż w prawym kole
Obrazek


Obrazek

Re: Allroad opada przód po nocy

PostNapisane: 2016-05-13, 10:09
przez Damiancki
M_a_N_i_e_K napisał(a):Niestety tak jak pisałem do Piotruś dzwoniłem do LIMAK-u i stwierdzili że regenerują tylko i wyłącznie na przód-i tu oddajemy stary miech. Jeśli chodzi o tył zaproponowano mi ARNOTT USA za 899zł lub CHIŃSKIE za 799zł ale od razu je odradzono. Na moje ponowne pytanie o regenerację tyłu, potwierdzono "nie regenerujemy tylnych miechów tylko ARNOTT".


Mogę z radością zakomunikować wszystkim Allroadowcom że Limak zakupił nową maszynę i tylne miechy również regeneruje. http://regeneracja-airmatic.pl/audi-a6-allroad-c5-2000-2005/

Re: Allroad opada przód po nocy

PostNapisane: 2016-05-14, 10:15
przez mandi
Ja już ponad miesiąc temu miałem od nich regenerowaną tylną poduszkę :shock:

Re: Allroad opada przód po nocy

PostNapisane: 2016-05-28, 08:08
przez alldi
Witam,

Nie będę zakładał nowego tematu, aby nie dublować problemu. Autko mi coś choruje. Otóż ostatnio obniżyłem je na 1 poziom zrobiłem porządek z szyberdachem itd. Po ponownym przekręceniu kluczyka auto zasygnalizowało problem w postaci kontrolki zawieszenia i zaczęło pompować. Ok, zostawiłem je na drugim poziomie i wieczorem już było na podłodze (strona kierowcy całkowicie, strona pasażera nie). Na 3 poziomie jest ok - auto stoi dobrze. Miechy? Czytałem już trochę w internecie i to najczęstsza diagnoza.

Wykluczam tutaj raczej problem z zaworkami itp., gdyż wtedy powietrze uciekałoby na każdym poziomie, dobrze myślę? Poza tym możliwe, że padły 2 (mam nadzieję, ze nie więcej) na raz?

Jest jakiś łopatologiczny sposób (najprościej zapewne mydlinami), którym mogę sprawdzić szczelność? Jak to dobrze wykonać? Pompuje na "2" - włączam tryb podnoszenia i smaruję mydlinami, czy bez trybu podnoszenia? Podnoszę auto, nie podnoszę?

Jeśli chodzi o miechy. Które polecacie bardziej? Arnott czy Limak?

Dzięki za wszelką pomoc.

Pozdrawiam

Re: Allroad opada przód po nocy

PostNapisane: 2017-08-27, 19:01
przez pudeleq
Witam kolegów posiadaczy Allroadów :) Problemu z opadaniem po nocy nie mam, bo nie opada, natomiast ostatnio były dwa problemy, mianowicie, prawy tył nie opuszczał się, czy był 1 poziom, czy 3, to miałem wrażenie, że stoi w miejscu, przez to na 1 poziomie samochód wydawał się być pochylony na lewy przód. Robiłem kalibracje, nic to nie dawało, nadal był przechylony. A od wczoraj dzieją się takie jaja, że ustawiam sobie przykładowo 2 poziom, zatrzymuję się na światłach i widzę, że przód mi się opuszcza na chwilę, żeby zaraz się podnieść. Słychać, że kompresor dosyć często w związku z tym pracuje. Mam podejrzenia co do listwy rozdzielającej powietrze, była wymieniana jakieś 3 miesiące temu na używaną, ale wtedy wszystko elegancko chodziło. Ktoś ma jakieś sugestie? Chętnie posłucham.

Z góry dzięki
Krzysiek

Re: Allroad opada przód po nocy

PostNapisane: 2017-09-06, 18:30
przez zoran
Tradycyjnie podejzewałbym jednak miech, '' zgodnie z teorią wzgledności Piotrusia :mrgreen: '' chyba lewy przód. To że stoi przez noc i nie opada to wcale nie udowadnia że miech jest ok, bo w innym położeniu a w szczególności podczas jazdy może mież mikro dziurkę i będzie schodzic powietrze, lepiej sprawdz to bo innaczej będziesz musiał kupic kompresor.

Re: Allroad opada przód po nocy

PostNapisane: 2017-09-06, 21:21
przez pudeleq
Na szczęście, Twoja teoria nie sprawdziła się, po zmianie rozdzielacza wszystko w porządku :)