Robercie,
Nie jestem dobrym adresatem Twojego pytania.
Raczej nigdy nie stałem przed problemem "pozbycia się" pneumatyki ze sterowników Allroada.
Gdybym musiał to zrobić na pewno w pierwszej kolejności próbowałbym wykodować pneumatykę ze wszystkich powiązanych sterowników, czyli z silnika, getawaya, ABS'u i licznika. Nie wiem na ile to działanie byłoby skuteczne, a w przypadku ABS w ogóle możliwe ...
Na 101% jestem pewny, że PROSTA instrukcja prawidłowego pozbycia się kontrolki (a dokładniej: pneumatyki) wisiała kiedyś na stronach Arnotta.
Ale już nie wisi, bo teraz poszli o krok dalej w jakiś baypass:
http://arnottinfo.com/manuals/C-2718.pdf Może i jest to jakiś kierunek, bo ze względu na takie systemy jak np. ESP operację warto wykonać relatywnie "profesjonalnie i kompleksowo".
Ale poszperaj w necie. Albo być może jakiemuś Forumowiczowi została stara instrukcja na dysku, to niech się podzieli.
Ewentualnie możesz "zmolestować" przedstawiciela Arnotta na Polskę. Masz go pod ręką w Warszawie, wiec niech się postara.
Być może ten:
https://www.audiworld.com/forums/audi-a ... n-2886346/ albo mnóstwo innych podobnych topików okażą się pomocne
No i po operacji podziel się proszę swoim doświadczeniem dla potomnych bo przypuszczam, że jakaś część najbardziej "pokonanych" użytkowników też zdecyduje się na konwersję do zawiasu sprężynowego
...
Powodzenia