Witam.
Przyłączam się do wałkowanego tematu ponieważ mam podobny problem z opadającym tyłem.
Allroad potrafi usiąść po około 2 godzinach postoju (zaczyna się od prawego koła ale po czasie lewe koło również osiada) ale tylko na poziomie automatic oraz dynamic. Jak zostawię go na allroad albo na lift to ładnie wszystko trzyma nawet przez całą noc.
Nie działa u mnie tryb comfort i stało się to po zabawie w zielonym menu i uruchomieniu bootloadera
Udało mi się postawić na nogi system MMI w wersji 5540 i niby wszystko działa oprócz ustawienia zawieszenia na comfort.
Opadanie natomiast zaczęło się w tą sobotę po wjechaniu ze sporą prędkością w podziurawioną ulicę. Było to około 60 km/h ale doliska takie, że myślałem, że przez szyberdach wylecę
Jak zaparkowałem w miejscu docelowym to widziałem, że układ próbuje wyrównać ciśnienie (zielona kontrolka świeciła). Po 4 godzinach wracam do Alla a tu tylne koła w nadkolach
i stan przedzawałowy ponieważ przedtem nic takiego nie miało miejsca. Zawieszenie ustawione było na automatic ponieważ tak jak wspomniałem comfort nie działa.
Błąd w sterowniku to: 2646 sterowanie poziomem wiarygodności (urządzenie Vscan).
Podczas bardzo długiej trasy i Vscanie w ręku zaobserwowałem pracę (chyba) regulatora ciśnienia oraz to, które zawory otwierały się podczas wyrównywania ciśnienia. Za każdym razem jako pierwszy włączał się zawór tylnego prawego koła, później lewe tylne koło i czasem przednie ale bardzo rzadko (bloki pomiarowe/
grupa 008, najczęściej co kilka minut pozycja 4 więc domyślam się, że to prawe tylne koło).
W blokach pomiarowych
grupa 012 pozycja 1,2,3 pokazuje około 2.26V-2.42V (wahania są minimalne ale takie same) natomiast pozycja 4 ciągle wskazuje 5.02V (tu znowu moje domysły, że to jest prawe tylne koło/miech lub wartość na cewce zaworu w rozdzielaczu).
Zdaje sobie sprawę, że miech mógł ulec uszkodzeniu ale chciałbym najpierw wszystko sprawdzić przed ewentualną wymianą tego elementu
Mam prośbę jeśli możecie szanowni użytkownicy to proszę opiszcie bloki pomiarowe tzn który blok jakie parametry pokazuje oraz podajcie jakie wartości powinny być wyświetlane.
Szukałem w google ale nic sensownego na temat opisu bloków pomiarowych w pneumatycznym zawieszeniu nie znalazłem.
Będę wdzięczny za cenne wskazówki.