Strona 3 z 3

Re: Audi allroad 3.0 TDi Opadanie tylnego zawieszenia

PostNapisane: 2017-01-12, 08:40
przez pastaldo
piter_eg napisał(a):Panowie...minelo pare miesiecy i kolejny miech wymieniony - tym razem lewy. Niestety,nic nie jest wieczne :(


Może trochę rzadziej ale amortyzatory też się wymienia co jakiś czas. Tyle że sa stosunkowo tańsze.

Re: Audi allroad 3.0 TDi Opadanie tylnego zawieszenia

PostNapisane: 2017-01-31, 21:47
przez piter_eg
Sorki za czas odpowiedzi.
Z racji,ze A6 miala spotkanie z dzikiem - co dalo nam rozstanie i poszukiwania kolejnej troche sie zaniedbalem ;)

Tylne zawieszenie kazdy mechanior zmieni.Nie ma zadnej filozofii,poza adaptacja ale to vag w reke,zaparkowanie na rownym,miarka i 5min roboty ;)

Miechy kupowalem na allegro 900zl/szt. O trwalosci nie powiem bo pare miesiecy i spotkanie z dzikiem...

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Re: Audi allroad 3.0 TDi Opadanie tylnego zawieszenia

PostNapisane: 2017-04-26, 15:39
przez Tonyk
Witam, od niedawna jestem posiadaczem Audi allroad c6 <lol>
Mój problem polega na tym iż samochód opada. Opada tył samochodu, po paru godz tzn około 6-8 lezy juz na glebie tył, ale dziwi mnie że tylko na ustawieniu comfort lub dynamic bo na allroad trzyma nawet 2 dni (dłuższej przerwy nie było). Co moze byc nie tak?

Dodam ze nie podpinałem pod kompa bo jestem na etapie zakupu kabla.

Re: Audi allroad 3.0 TDi Opadanie tylnego zawieszenia

PostNapisane: 2017-04-26, 16:29
przez Piotruś
Statystycznie to mieszek. Normalka. Komp raczej niczego nie pokaże, a już na pewno nie wskaże dziurki.
Dostęp bardzo łatwy ale w diagnostyce przeszkadza osłona harmonijkowa.
Poczytaj archiwum naszego Forum. Podobny temat był całkiem niedawno, w kilku autach.

Re: Audi allroad 3.0 TDi Opadanie tylnego zawieszenia

PostNapisane: 2017-04-26, 18:17
przez Tonyk
Umówiłem się już na jutro na podpięcie komputera wiec zobaczę co tam pokaże. Dziwi mnie tylko dlaczego na ustawieniu allroad trzyma a na reszcie opada. Zobaczę co jutro komp pokaże a potem dalej będę myślał i szukał ewentualnej nieszczelności.

Re: Audi allroad 3.0 TDi Opadanie tylnego zawieszenia

PostNapisane: 2017-04-27, 10:57
przez Tonyk
Właśnie wróciłem od mechanika. Po podpięciu pod komputera wywaliło błąd spalonych świec P161A -P161F, czyli wszystkie 6 (problem odpalania chyba mam rozwiazany),oraz

P1576 prawy elektrozawór poduszki zawieszenia silnika; zwarcie obwodu do masy-stały
P0235 regulacja ciśnienia doładowania; nie osiągnięty koniec zakresu regulacji-nieciągły


jak to rozumiec?

Re: Audi allroad 3.0 TDi Opadanie tylnego zawieszenia

PostNapisane: 2017-04-28, 01:57
przez Piotruś
Poduszka pod silnikiem do weryfikacji kabelków ale najprawdopodobniej do wymiany, bez jakiegokolwiek związku z zawieszeniem.
Przycina się też turbo.

Re: Audi allroad 3.0 TDi Opadanie tylnego zawieszenia

PostNapisane: 2017-06-20, 15:34
przez juniorexx
Witam.
Przyłączam się do wałkowanego tematu ponieważ mam podobny problem z opadającym tyłem.
Allroad potrafi usiąść po około 2 godzinach postoju (zaczyna się od prawego koła ale po czasie lewe koło również osiada) ale tylko na poziomie automatic oraz dynamic. Jak zostawię go na allroad albo na lift to ładnie wszystko trzyma nawet przez całą noc.
Nie działa u mnie tryb comfort i stało się to po zabawie w zielonym menu i uruchomieniu bootloadera :oops: Udało mi się postawić na nogi system MMI w wersji 5540 i niby wszystko działa oprócz ustawienia zawieszenia na comfort.
Opadanie natomiast zaczęło się w tą sobotę po wjechaniu ze sporą prędkością w podziurawioną ulicę. Było to około 60 km/h ale doliska takie, że myślałem, że przez szyberdach wylecę :-P Jak zaparkowałem w miejscu docelowym to widziałem, że układ próbuje wyrównać ciśnienie (zielona kontrolka świeciła). Po 4 godzinach wracam do Alla a tu tylne koła w nadkolach :shock: i stan przedzawałowy ponieważ przedtem nic takiego nie miało miejsca. Zawieszenie ustawione było na automatic ponieważ tak jak wspomniałem comfort nie działa.
Błąd w sterowniku to: 2646 sterowanie poziomem wiarygodności (urządzenie Vscan).
Podczas bardzo długiej trasy i Vscanie w ręku zaobserwowałem pracę (chyba) regulatora ciśnienia oraz to, które zawory otwierały się podczas wyrównywania ciśnienia. Za każdym razem jako pierwszy włączał się zawór tylnego prawego koła, później lewe tylne koło i czasem przednie ale bardzo rzadko (bloki pomiarowe/ grupa 008, najczęściej co kilka minut pozycja 4 więc domyślam się, że to prawe tylne koło).
W blokach pomiarowych grupa 012 pozycja 1,2,3 pokazuje około 2.26V-2.42V (wahania są minimalne ale takie same) natomiast pozycja 4 ciągle wskazuje 5.02V (tu znowu moje domysły, że to jest prawe tylne koło/miech lub wartość na cewce zaworu w rozdzielaczu).
Zdaje sobie sprawę, że miech mógł ulec uszkodzeniu ale chciałbym najpierw wszystko sprawdzić przed ewentualną wymianą tego elementu ;-) ;-)
Mam prośbę jeśli możecie szanowni użytkownicy to proszę opiszcie bloki pomiarowe tzn który blok jakie parametry pokazuje oraz podajcie jakie wartości powinny być wyświetlane.
Szukałem w google ale nic sensownego na temat opisu bloków pomiarowych w pneumatycznym zawieszeniu nie znalazłem.
Będę wdzięczny za cenne wskazówki.

Re: Audi allroad 3.0 TDi Opadanie tylnego zawieszenia

PostNapisane: 2019-05-22, 14:25
przez marcin27
Przepraszam,ze tak długo. W istocie błąd 00448 był powodowany spadkami napięć do których dochodziło przez przegnity główny przewód napięciowy w skrzyce w podszybiu ( trzymał sie na jednej nitce) az auto zaczynało wchodzićw tryb awaryjny. Długo zeszło bo prawie miesiąc zanim do tego doszedłem (kilometry przewodów) i bez pomocy kolegi z forum tech który udostępnił mi schemat połączeń ciezko bylo by to znaleźć. Co do opadania auta to 95% to dziurawe miechy. Pozdrawiam.