Strona 2 z 2
Re: zmiana z pneumatyki na standard
Napisane:
2016-04-04, 21:48
przez marcinos83
Witam kolego jackie15 jeżeli można podaj namiary gdzie kupowałeś te zamienniki bo mam ten sam problem z tym "eleganckim" zawieszeniem i również już brak mi sił i szkoda kasy na ciągłą wymianę na części "sprawne na 100 procent" i również zamierzam wymienić zawieszenie na standard. Będę wdzięczny.
Re: zmiana z pneumatyki na standard
Napisane:
2016-04-06, 22:32
przez dziii
Witam, mam takie pytanie czy wymiana zawieszenia pneumatycznego w wersji normalnej nie ( allroad ) na zwykłe sprężynowe, będzie wyglądała tak samo ? z tego co zrozumiałem przód nie generuje żadnych kłopotów natomiast tył trochę tak. Czy w audi A6c6 z pneumatyką też będzie problem z tymi 10 cm brakującymi do sprężyny w tylnym wahaczu ?
podsumowując:
potrzebujemy kompletne 2 amortyzatory przednie ( z sprężynami gumami mocowaniami oraz odbojnikami )
oraz potrzebujemy 2 sprężyny tylne + jakieś podkładki ?
Re: zmiana z pneumatyki na standard
Napisane:
2016-04-28, 10:37
przez jackie15
Panowie! Obydwie wersje audi a6 allroad i standardowa sa z ta sama pneumatyka wiec procedura konwersji jest ta sama.
Wszystkie dostepne czesci sa na allegro. Tu sa podkladki na tyl /po 2 na strone/ i jedna na strone przednia:
http://allegro.pl/gumy-podwyzszajace-po ... 24328.html.
Kolego dzii, kup kompletne uzywane kolumny mcpherson na przod a bedziesz mial wszystko co potrzeba ale radze dokupic nowe amory/sa tanie od 100 zl/Ja dalem sachsy za 220 zl/. Do tylnych sprezyn trzeba dokupic ich gumowe mocowania od gory i dolu.
Zuzyta pneumatyke sprzedalem za 900 zl firmie regenerujacej te czesci wiec cala operacja kosztowala mnie jakies 900 zl
!!!!!
pozdrawiam
Re: zmiana z pneumatyki na standard
Napisane:
2017-01-17, 16:02
przez wo_su
jackie15 mam kilka pytań - proszę odezwij się na
wojciechsuwada@gmail.com, dziękuję!
Re: zmiana z pneumatyki na standard
Napisane:
2018-09-28, 07:54
przez jackie15
Dodam, ze na tyl pasuja sprezyny od mercedesa vito w639. Sa wyzsze grubsze i maja wieksza srednice po obwodzie ale wchodza.
Zastosowalem je w allroadzie z 2011 r. Szukajcie oryginalow nie zamiennikow.
Re: zmiana z pneumatyki na standard
Napisane:
2019-02-04, 20:35
przez grajek250
Witam odkopuje temat, jak wykodować zawieszenie pneumatyczne po zmianie na zwykle tak aby nie bylo po nim śladu?
Re: zmiana z pneumatyki na standard
Napisane:
2019-02-05, 14:40
przez kowal51
grajek250 napisał(a):Witam odkopuje temat, jak wykodować zawieszenie pneumatyczne po zmianie na zwykle tak aby nie bylo po nim śladu?
allroad-wymiana-na-zwykle-zawieszenie-t2859.html#p82095 Możesz też zapytać czy się udało..
Re: zmiana z pneumatyki na standard
Napisane:
2019-05-21, 16:32
przez Szymoor
Prosze o kontakt. Bo tez nosze sie z zamiarem usunięcia pneumatyki i mam parę pytań.
szymoor@gmail.com lub FB: Szymon Orłoś
Re: zmiana z pneumatyki na standard
Napisane:
2019-05-23, 07:22
przez Ekhangel
To ci heca, jedni marzą i/lub wstawiają, drudzy wywalają...
Re: zmiana z pneumatyki na standard
Napisane:
2021-01-15, 19:34
przez Piotrek1983
Mam pytanie jackie15:
Czy stare amortyzatory tylne przy pneumatyce nie pasują do standardowego?
Te podkładki gumowe są z otworem w środku czy z takim czpieniem?
Czy mógłbyś wysłać jakieś ważne rzeczy które trzeba wiedzieć przy wymianie pneumatyki na e-mail
jagiel05@wp.pl
Re: zmiana z pneumatyki na standard
Napisane:
2022-02-08, 08:31
przez antonio369
Witam. Panowie czy wiecie może jak wykodować zawieszenie pneumatyczne przez VCDS. Po wymianie na zwykłe świeci się błąd zawieszenia oraz błąd regulacji xenonów. Pozdrawiam.
Re: zmiana z pneumatyki na standard
Napisane:
2022-02-23, 19:27
przez juniorexx
antonio369 najpierw wyłącz AAS w MMI używając "zielonego menu" a następnie przekoduj po kolei wszystkie moduły.
Co do poziomowania xenonów to prawdopodobnie trzeba będzie podać sygnał z czujników poziomowania przód i tył bezpośrednio do modułu świateł. Chyba, że jest jakaś opcja kodowania CANa żeby podał sygnał omijając moduł pneumatyki.
Ktoś bardziej ogarnięty w temacie mógłby się ujawnić.